9 תשובות
כן, את רובם
שואל השאלה:
הם עשו להם משהו או שלא עשו כלום?
אנונימית
הם אונסים בחורות ורוצחים אותן
יכול להיות
ורוצחים בכללי
הרוב, יש להם עוד 100 שבויים חיים כרגע
שואל השאלה:
הכי הורג אותי שהם אשכרה חטפו ילדים ובין הילדים יש תינוק בן 9 חודשים
אנונימית
כמעט את רובם. אנחנו לא יודעים מה מצב החטופים
מקווים שהם בסדר בריאים ושלמים. אני כן חושבת אבל שכל הבנות שהם חטפו נאנסו לצערי. מקווה שהן חיות ובעזרת השם כל החטופים ישוחררו ויהיו בסדר
אני מניחה שהם צריכים שבויים אז הם ישאירו אותם בחיים ובעזאת ה' הם והן יזכו לחזור למשפחות שלהם בריאים ושלמים