9 תשובות
חמאס יחזיר אם נתן משהו בתמורה, וכן רוב הסיכויים שיפסיק עוד מעט, הם כבר אמרו שהם סיימו אבל צה"ל אמר שהוא רק התחיל. הכל יהיה בסדר הם כבר מוותרים
שואל השאלה:
אוף בא לי מלחמה
מה זה בא לי מלחמה? את נורמלית?
*חמאס והערבים, לא פלסטין
ולא, הם לא ישחררו בלי תמורה ובלי הסכם
מי הבטיח?
אם מישהו הבטיח משהו זה למוטט את החמאס, שגם זה אני בספק רב רב רב מאוד שיקרה. כמובן שאני בעד שזה יקרה, אבל נגיד וכן, יש להם לא מעט תומכים בעלי כוונה וחסרי פעולה. וזה מקום בלי תקווה, בלי "רמה". מספיק מישהו אחד שיודע להגיד את הדברים בצורה סוחפת ומנקודת מבט מסוימת, וחמאס יקום שוב, בשניות.
אני לא מאמינה שהם ימחקו את עזה. אם זה יקרה העולם יקפוץ עלינו וכמו שמסטולה שמאלנית אמרה חמאס יקמו מהר מאוד מחדש. כי לא הורגים את האנשים, רק את עזה, וארצות שתמכות בעזה מהר מאוד יתרמו להם נשק.
לא בהכרח
חמאס, לא פלסטין. יש הבדל. ולא.
שואל השאלה:
^^כן כי עם כל הכבוד הבטיחו לנו מחיקת עזה ואם מדובר במלחמה בשביל לעשות את זה אני מוכן למלחמה