5 תשובות
מבינה אותם.
לא שופטת אף אחד. יש אנשים שלא מסוגלים להתמודד עם זה אז עזבו , בחירה שלהם.
יש אנשים שזה קשה להם נפשית
אפשר להבין, המצב מפחיד יש להם משפחה ילדים, המצב הזה לא פשוט לאף אחד ולא כולם יכולים להתמודד איתו