8 תשובות
שתיהם
הם שניהם מתעבים אותנו
שניהם
שואל השאלה:
אם שתיהם שונאים אותנו אז למה חיזבאללה לא תוקפים אותנו גם עכשיו באותה מידה כמו חמאס?
כאילו אם זה יקרה רוב הסיכויים שאנחנו גמורים אז למה הם לא עושים את זה?
אם שתיהם שונאים אותנו אז למה חיזבאללה לא תוקפים אותנו גם עכשיו באותה מידה כמו חמאס?
כאילו אם זה יקרה רוב הסיכויים שאנחנו גמורים אז למה הם לא עושים את זה?
אנונימית
^כי ארצות הברית איימה על מי שיתקוף
והם יודעים שאנחנו יותר חזקים ואין להם סיכוי
והם יודעים שאנחנו יותר חזקים ואין להם סיכוי
מה זה משנה שניהם רוצים למחוק אותנו
כולם שונאים באותה מידה.
חמאס
באותו הנושא: