תשובה אחת
אין לי כח להשלים לך הכל אבל אני מסבירה לך בקיצור: אוקיי האטום בנוי מגרעין ובתוך הגרעין יש פרוטונים וניוטרונים ומסביב לגרעין יש ענן אלקטורנים ניוטרנין המטן החשמלי שלהם הוא ניטרלי כלומר לא חיובי ולא שלישי ופרוטונים המטען החשמלי שלהם הוא חיובי, אלקטרונים שלילי זהו בקיצור