55 תשובות
ננצח כמו כל מלחמה בהיסטוריה
ה' איתנו
אסור לירא מהאויבים
ה' איתנו
אסור לירא מהאויבים
אנונימית
מי אמר שהיא תסתיים
שואל השאלה:
לא היא תשאר לנצח?
ברור שבשלב כלשהו היא תסתים
לא היא תשאר לנצח?
ברור שבשלב כלשהו היא תסתים
אנונימי
אני מקווה שהרצועה תהיה תחת שליטתנו ונעיף אותם מכאן,אחרת אף אחד לא יהיה מוכן לגור בעוטף יותר
לא יהיה ניצחון לאף אחד
בטח לא שלנו
אנחנו עברנו שואה שניה
ואם תהיה כניסה קרקעית כל כך הרבה חיילים ימותו לנו
באף מלחמה אין מנצח
יש מפסיד ויש מפסיד יותר
בטח לא שלנו
אנחנו עברנו שואה שניה
ואם תהיה כניסה קרקעית כל כך הרבה חיילים ימותו לנו
באף מלחמה אין מנצח
יש מפסיד ויש מפסיד יותר
בעיקרון זה מלחמה מתמשכת עם הפסקות אש
^^זה לא לגמרי נכון.
בגלל שאנחנו נלחמים על החיים שלנו זה ניצחון שמדינת ישראל עדיין קיימת
בגלל שאנחנו נלחמים על החיים שלנו זה ניצחון שמדינת ישראל עדיין קיימת
שואל השאלה:
יש מנצח אין כזה דבר מלחמה בלי מנצח תמיד ישאר החייל האחרון
אבל בעזרת השם הכל יסתיים בניצחוננו השם שומר על כל החילים❤
יש מנצח אין כזה דבר מלחמה בלי מנצח תמיד ישאר החייל האחרון
אבל בעזרת השם הכל יסתיים בניצחוננו השם שומר על כל החילים❤
אנונימי
למה שחיילים שלנו ימותו בכניסה קרקעית?
בגלל זה אנחנו מפציצים אווירית עכשיו
בגלל זה אנחנו מפציצים אווירית עכשיו
אנונימית
כי יש להם מנהרות,ובטח קבוצות מחבלים שמסתתרים ויכולים לעשות מארבים
אני לא חושב שכמות החיילים שיישארו זה מה שיקבע מי "ינצח". אני חושב שאף אחד לא הולך לנצח במלחמה הזאת. יש לנו מטרה למוטט את שלטון חמאס ואני מאמין שנשיג את המטרה הזאת ונעמוד בה. אבל אני לא מאמין שזה יהיה ניצחון, לא אחרי כל האבידות שספגנו ולצערי(אין מה לעשות) שכנראה גם נספוג במלחמה בעזה.
^זאת לא אמורה להיות המטרה.
גם אם נשמיד את חמאס והם ישארו ברצועה פשוט יקום חמאס אחר
גם אם נשמיד את חמאס והם ישארו ברצועה פשוט יקום חמאס אחר
מה? קןדם כל זאת כן אמורה להיות המטרה. המטרה היא להפיל ולהשמיד את כל חמאס(כולל באיוש).
מה זה יקום חמאס אחר? יקום ארגון טרור אחר? כן לגמרי יכול להיות. אבל זה לא סותר את זה שחמאס יושמדו
מה זה יקום חמאס אחר? יקום ארגון טרור אחר? כן לגמרי יכול להיות. אבל זה לא סותר את זה שחמאס יושמדו
מה זה יעזור,חמאס הוא ארגון אזרחי שהוקם בעזה על-מנת לכבוש את ישראל.
המטרה צריכה להיות כבישת הרצועה ונכבה אחרת מה שקרה בשבת הזאת יחזור על עצמו בעוד כמה שנים
המטרה צריכה להיות כבישת הרצועה ונכבה אחרת מה שקרה בשבת הזאת יחזור על עצמו בעוד כמה שנים
אני בטוחה שהצבא מודע לכל מה שמצפה להם בכניסה קרקעית
והם מתכוננים לזה היטב
אני מקווה
והם מתכוננים לזה היטב
אני מקווה
אנונימית
שואל השאלה:
השם שומר בעזרת השם הכל יגמר כבר
השם שומר בעזרת השם הכל יגמר כבר
אנונימי
אף אחד לא יכבוש את עזה.
לא יודע למה כל כך הרבה אנשים חיים באיזשהו סרט שנכבוש את עזה ונקים שם דיסנילנד.
ארצות הברית בחיים לא תתן לנו לכבוש את עזה וחוץ מזה נגיד שכן, מה תעשי עם כל התושבים שם? תשמידי גם אותם? זה כבר פשעי מלחמה.
כן צריך כרגע בלהתמקד בלהפיל ולהשמיד את חמאס. יקח הרבה זמן שאיזשהו ארגון אחר יקום שם וגם אם כן הוא יצטרך משאבים מאוד גדולים בשביל זה ואני מאמין שהפעם מדינת ישראל תלמד ולא תתן לזה לקרות. ואם כן, נעצור את זה מהר מאוד.
לא יודע למה כל כך הרבה אנשים חיים באיזשהו סרט שנכבוש את עזה ונקים שם דיסנילנד.
ארצות הברית בחיים לא תתן לנו לכבוש את עזה וחוץ מזה נגיד שכן, מה תעשי עם כל התושבים שם? תשמידי גם אותם? זה כבר פשעי מלחמה.
כן צריך כרגע בלהתמקד בלהפיל ולהשמיד את חמאס. יקח הרבה זמן שאיזשהו ארגון אחר יקום שם וגם אם כן הוא יצטרך משאבים מאוד גדולים בשביל זה ואני מאמין שהפעם מדינת ישראל תלמד ולא תתן לזה לקרות. ואם כן, נעצור את זה מהר מאוד.
היה אפשר לטעון את זה גם לפני ששיחררנו את ירושלים ,כבשנו את אי סיני ועוד...
צריך להעיף אותם בכל דרך שאפשר,להפוך את חייהם להרבה יותר בלתי נסבלים וממש לא להביא להם סיוע הומניטרי שיילך לחמאס.
כן ממש "פשעי מלחמה" הם אלה שבאו ופלשו אלינו ורצחו וחטפו אזרחים,אנחנו במלחמה ואסור לרחם על האויבים.
צריך להעיף אותם בכל דרך שאפשר,להפוך את חייהם להרבה יותר בלתי נסבלים וממש לא להביא להם סיוע הומניטרי שיילך לחמאס.
כן ממש "פשעי מלחמה" הם אלה שבאו ופלשו אלינו ורצחו וחטפו אזרחים,אנחנו במלחמה ואסור לרחם על האויבים.
שואל השאלה:
פשש אתם שני מביני עניין שאפו
פשש אתם שני מביני עניין שאפו
אנונימי
המון אבדות והמון פצועים אנחנו ננצח אבל עם מחיר כבד ולא נחזיר את כל השבויים ואם נחזיר זה כנראה רק את החיים
^תגדירי ניצחון
לא אמרתי לרחם על אף אחד
אבל אתה צריך להבין שגם במלחמה הזאת אתה צריך לשים בצד אחד את האזרחים ובצד שני את חמאס. אנחנו נלחמים פה מול חמאס, לא מול עזה. המטרה שלנו היא להשמיד את החמאס, לא להשמיד את כל עזה. אין לי באמת טיפת חמלה לכל התושבים שם אחרי המלחמה הזאת, אבל מבחינת אנושיות ומבחינת ההיגיון זה יהיה נראה לך נורמלי להשמיד 2 מיליון איש בגלל הארגון טרור? להשמיד פשוט את כולם? גם אני חושב שהחיים היו הרבה יותר פשוטים אם הם לא היו קיימים, אבל בין זה לבין להרוג את כל עזה יש הבדל ענקי.
אבל אתה צריך להבין שגם במלחמה הזאת אתה צריך לשים בצד אחד את האזרחים ובצד שני את חמאס. אנחנו נלחמים פה מול חמאס, לא מול עזה. המטרה שלנו היא להשמיד את החמאס, לא להשמיד את כל עזה. אין לי באמת טיפת חמלה לכל התושבים שם אחרי המלחמה הזאת, אבל מבחינת אנושיות ומבחינת ההיגיון זה יהיה נראה לך נורמלי להשמיד 2 מיליון איש בגלל הארגון טרור? להשמיד פשוט את כולם? גם אני חושב שהחיים היו הרבה יותר פשוטים אם הם לא היו קיימים, אבל בין זה לבין להרוג את כל עזה יש הבדל ענקי.
הם לא שמו בצד את האזרחים שלנו ושחטו אותם,זאת לגמרי בעיה שלהם.
הם לא אמורים להתחיל מלחמה ואז לצפות לשלום.
עוד פעם חמאס הוא ארגון אזרחי שבנוי מאזרחים שלהם שתומכים בו ובחרו בו בבחירות דמוקרטיות זאת לגמרי בעיה שלהם וזה הופך אותם לטרוריסטים בגלל הממשל שהם בחרו לעצמם.
אני בעד כמה שפחות הרג התושבים שלהם שאגב גם שונאים אותך בנתיים שאת מרחמת עליהם ולהעיף אותם מכאן בכל אמצעי(אולי אפילו חבלה במעבר רפיח)
הם לא אמורים להתחיל מלחמה ואז לצפות לשלום.
עוד פעם חמאס הוא ארגון אזרחי שבנוי מאזרחים שלהם שתומכים בו ובחרו בו בבחירות דמוקרטיות זאת לגמרי בעיה שלהם וזה הופך אותם לטרוריסטים בגלל הממשל שהם בחרו לעצמם.
אני בעד כמה שפחות הרג התושבים שלהם שאגב גם שונאים אותך בנתיים שאת מרחמת עליהם ולהעיף אותם מכאן בכל אמצעי(אולי אפילו חבלה במעבר רפיח)
מי אמר שהיא תסתיים? רוסיה נלחמת באוקראינה כבר יותר משנה..
אנונימי
עם המשיח איתנו
אבל מי שחט את התושבים שלנו? מי? החמאס. ואתה טועה, אתה מתייחס לחמאס כאילו זה ארגון דמוקטרי שקם בגלל שהתושבים הצביעו לו אבל זה לא ככה. זה ארגון טרור. והארגון טרור הזה אפילו לא תומך בתושבים שלו. חמאס מתנהגים לתושבים של עזה בתור מגן אנושי, הם הבשר תותחים שלהם. הם יקריבו אותם וימנעו מהם וגם יהרגו אותם אם צריך. אתה באמת חושב שלחמאס אכפת מהתושבים שלו? הם לא כל כך באותו צד כמו שזה נראה.
נגיד ועכשיו אנחנו משמידים את החמאס וזהו אין חמאס. מה עכשיו הרעיון שלך? להיכנס לכל התושבים בית בית ולהרוג אותם? כי זה קצת מזכיר משהו שהרגע עשו לנו לא?
ואתה יודע מה, עזוב עניין של מוסריות. כל העולם צופה בנו ובעיקר ארה"ב. ארצות הברית תומכת ברעיון של להשמיד את חמאס אבל אתה חושב שהם יאהבו את זה שנשמיד את *כל* עזה? אל תשכח שיש לנו גם את חיזבאללה על הראש וחיזבאללה לא רואים את החמאס ממטר. אם נשמיד את כל עזה, ארה"ב לא תאהב את זה ותיקח צעד אחורה. ואתה מוכן להתמודד עם החיזבאללה לבד בלי שום עזרה? ממש לא נראה לי. יהיה פה טבח והרג פי 3 יותר גרוע ממה שהיה בדרום הארץ. יש פה גם עניין של אינטרסים ואין מה לעשות תרצה או לא תרצה דעת הקהל העולמית מאוד מאוד חשובה להמשך המלחמה ולקיומה של מדינת ישראל. אתה מדבר מהלב, ממקום של נקמה וכעס אבל אתה צריך לצאת מהקופסה הזאת ולחשוב מעבר, על כל התמונה.
נגיד ועכשיו אנחנו משמידים את החמאס וזהו אין חמאס. מה עכשיו הרעיון שלך? להיכנס לכל התושבים בית בית ולהרוג אותם? כי זה קצת מזכיר משהו שהרגע עשו לנו לא?
ואתה יודע מה, עזוב עניין של מוסריות. כל העולם צופה בנו ובעיקר ארה"ב. ארצות הברית תומכת ברעיון של להשמיד את חמאס אבל אתה חושב שהם יאהבו את זה שנשמיד את *כל* עזה? אל תשכח שיש לנו גם את חיזבאללה על הראש וחיזבאללה לא רואים את החמאס ממטר. אם נשמיד את כל עזה, ארה"ב לא תאהב את זה ותיקח צעד אחורה. ואתה מוכן להתמודד עם החיזבאללה לבד בלי שום עזרה? ממש לא נראה לי. יהיה פה טבח והרג פי 3 יותר גרוע ממה שהיה בדרום הארץ. יש פה גם עניין של אינטרסים ואין מה לעשות תרצה או לא תרצה דעת הקהל העולמית מאוד מאוד חשובה להמשך המלחמה ולקיומה של מדינת ישראל. אתה מדבר מהלב, ממקום של נקמה וכעס אבל אתה צריך לצאת מהקופסה הזאת ולחשוב מעבר, על כל התמונה.
ניצחון של איראן
אנונימי
זה באמת ארגון דמוקרטי שנבחר בהצבעה שלהם,נכון שהחמאס משתמש בעזתיים כמגן אנושי והוא גם רצח יסתיים שניסו לברוח לדרום,הוא עשה את זה כי הוא רוצה להרתיע את תושבי עזה שלא יברחו ויקלו על ישראל לכבוד את האזור.
רוב וכמעט כל תושבי הרצועה תומכים בחמאס ומעבר לכך רוצים במותנו כך שלא כואב לי עליהן בכלל.
העולם תמיד צפה בנו ולכן צריך לשדר חוזר ולא התקפלות של :הרגתם לנו המון אזרחים בקלות אז ניתן לכם לנהל חיים שקטים בעזה.
חוץ מזה נראה לך שמישהו יהיה מוכן לגור שם אם נפעל לפי ההצעה שלך ונפקיר את כל תושבי העוטף בפעם המיליון,יהיה להם רק יותר קל פעם הבאה לפרוץ לשטחינו.
אני גם לא בעד להרוג אותם אלא לשלוח אותם מפה בכל אמצעי שיש
רוב וכמעט כל תושבי הרצועה תומכים בחמאס ומעבר לכך רוצים במותנו כך שלא כואב לי עליהן בכלל.
העולם תמיד צפה בנו ולכן צריך לשדר חוזר ולא התקפלות של :הרגתם לנו המון אזרחים בקלות אז ניתן לכם לנהל חיים שקטים בעזה.
חוץ מזה נראה לך שמישהו יהיה מוכן לגור שם אם נפעל לפי ההצעה שלך ונפקיר את כל תושבי העוטף בפעם המיליון,יהיה להם רק יותר קל פעם הבאה לפרוץ לשטחינו.
אני גם לא בעד להרוג אותם אלא לשלוח אותם מפה בכל אמצעי שיש
אין לדעת יכול להיות הרבה זמן אולי 3 חודשים ואפילו יותר
ניצחון שלנו דהה
ישראל מנצחת
יש דרכים דיפלומטיות למשל שאמריקה ניסתה לשכנע את מצריים לקבל אותם תמורת כסף אבל זה לא ממש אפשרי,אפשר להיות יותר תוקפנים והם יתחילו לפרוץ בעצמם את מעבר רפיח ואפשר לחבל בגדר רפיח
^^^מנהלים דיון (:
וצודק גם בזה
אף מדינה לא רוצה אותם.
שולחים להם סיוע מה לא אבל בסוף כשאין להם לאן ללכת סוגרים להם את המעברים.
ובצדק.
אף מדינה לא רוצה אותם.
שולחים להם סיוע מה לא אבל בסוף כשאין להם לאן ללכת סוגרים להם את המעברים.
ובצדק.
אנונימית
^ כי הם ברברים חיות אדם
נכון בגלל זה אף מדינה לא רוצה אותם. העיקר פרי פלסטין.
וואלה שולחים להם סיוע כדי שהפ לא יבואו למדינה שלהם אז פשוט אל תהיו צבועים ושלחו להם סיוע הומניטרי אם אתם לא מוכנים לקבל אותם
וואלה שולחים להם סיוע כדי שהפ לא יבואו למדינה שלהם אז פשוט אל תהיו צבועים ושלחו להם סיוע הומניטרי אם אתם לא מוכנים לקבל אותם
אנונימית
ואז מה? תזרוק 2 מיליון איש למצריים ותתן להם להתמודד עם זה? הם בכלל בכלל לא יאהבו את זה וגם יפנו אצבע מאשימה כלפינו כשהיחסים שלנו גם ככה קצת מעורערים ולא לגמרי יחסי "שלום". ואז מה שאתה עושה פה זה פותח עוד חזית בנוסף לזה שארהב לא תאהב את זה וחיזבאללה גם יכולים להצטרף למערכה.
וכל זה בשביל לא להשאיר תושבים בחיים. אחרי שמשמידים את חמאס והמשאבים שלהם, אפשר לפקח בעזה ולדאוג טוב מאוד למי נכנס מי יוצא ובעיקר מה נכנס אליהם. שעזה תהיה בדיוק כמו שטחי איוש.
וכל זה בשביל לא להשאיר תושבים בחיים. אחרי שמשמידים את חמאס והמשאבים שלהם, אפשר לפקח בעזה ולדאוג טוב מאוד למי נכנס מי יוצא ובעיקר מה נכנס אליהם. שעזה תהיה בדיוק כמו שטחי איוש.
^^הם משתמשים בהם גם כקלף מיקוח כדי להפעיל עלינו לחץ מהעולם,במיוחד מצרים הצבועים האלה
להעיף את כל הערבים לאפריקה
אנונימי
כן מדויק
המטרה העיקרית של המלחמה היא למוטט את שילטון חמאס ואת המשאבים שלה
המטרה העיקרית של המלחמה היא למוטט את שילטון חמאס ואת המשאבים שלה
אנונימית
^^ היחסים שלנו עם מצרים בחיים לא היו באמת טובים,האזרחים שם שונאים אותנו והממשלה שלהם יודעת שהיא תסבול אם תפעל נגדינו.
שווה לפתוח עוד חזית ולסגור את חזית עזה לתמיד,ומן הסתם שחיזבאללה תיכננו להילחם נגדינו בכל מקרה אז לא באמת נפתחת כאן "עוד חזית".
מה שיש לנו עם מצרים זה מלחמה קרה והיחסיים שלנו איתם לא באמת עוזרים לאפ אחד.
כן "ברור" שאפשר לפקח וזה יקרה - איך תפקחי על זה בדיוק? תכניסי חיילים לעזה שיארגנו מולם פיגועי תופת? תפציצי פעילי חמאס שבתוך בתי חולים?
שווה לפתוח עוד חזית ולסגור את חזית עזה לתמיד,ומן הסתם שחיזבאללה תיכננו להילחם נגדינו בכל מקרה אז לא באמת נפתחת כאן "עוד חזית".
מה שיש לנו עם מצרים זה מלחמה קרה והיחסיים שלנו איתם לא באמת עוזרים לאפ אחד.
כן "ברור" שאפשר לפקח וזה יקרה - איך תפקחי על זה בדיוק? תכניסי חיילים לעזה שיארגנו מולם פיגועי תופת? תפציצי פעילי חמאס שבתוך בתי חולים?
פצצת אטום על איראן
מלחמת עולם שלישית תתחיל תוך שהמלחמה בישראל נגמרת ויש הסכמה בעולם לא להתעסק עם ישראל
מלחמת עולם שלישית תתחיל תוך שהמלחמה בישראל נגמרת ויש הסכמה בעולם לא להתעסק עם ישראל
בביאת המשיח
לאן תשלח אותם? איך תעשה את זה? פיזית איך? תעשה משלחות של מטוסים ל 2 מיליון איש? ונגיד שכן. מי יקבל אותם? איזה מדינה בדיוק תרצה אותם? מה זה אומר לשלוח?
slash.
אתה חכם מסכימה איתך בכל מילה ומילה
אנשים פה מדברים מתוך מקום של נקמה אבל הם צריכים לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להיות כמו החמאס ששולח אזרחים שלו לפלוש ולהרוג ולא יודע מה לעשות עם עצמו אחרכך. ועוד אחרכך כשאנחנו מגיבים בהתקפות ואומרים לאזרחים להתפנות דרומה חמאס דופק להם כאפה לפנים.
אנחנו לעומתם צבא מוסרי שחושב מיליון צעדים קדימה ולא מתוך נקמה, אלא בכדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחים בארץ
אתה חכם מסכימה איתך בכל מילה ומילה
אנשים פה מדברים מתוך מקום של נקמה אבל הם צריכים לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להיות כמו החמאס ששולח אזרחים שלו לפלוש ולהרוג ולא יודע מה לעשות עם עצמו אחרכך. ועוד אחרכך כשאנחנו מגיבים בהתקפות ואומרים לאזרחים להתפנות דרומה חמאס דופק להם כאפה לפנים.
אנחנו לעומתם צבא מוסרי שחושב מיליון צעדים קדימה ולא מתוך נקמה, אלא בכדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחים בארץ
אנונימית
שומעים לא באה להתערב אבל מי קורא את זה
עזהלנד עזהלנד בואו לעזהלנד
אני חושבת שרוצים לפרוש להפסקת אש
בעצם רגע נטפליקס עוכרי ישראל
אז לכו לערוץ הופ או משהן
אז לכו לערוץ הופ או משהן
אנונימית
ננצח כמובן מה כבר יכול לקרות
נוו איזה שטויות שום פצצת אטום ושופ סביח
פצצת אטום זה רק לשם איום של קיום ממשי
כרגע גם אין להפ את זה אז הם לא מסוגלים לעשות משהו קיצוני
לא לאכול סרטים עם עצמכם חברים בסוף כשהכל יחלוף הנפש שלכם זו שתשאר מצולקת
תחשבו כמה צעדים קדימה
ולא להקשיב לכל פייקניוז שרץ ברשת, מומלץ אפילו לא להקשיב לחדשות ולא להתעדכן בשום דבר שקורה במדינה כרגע רק במקרים חריגים או פעם פעמיים ביום.
המטרה העיקרית של אירגוני טרור זה לזרוע פחד
למה לתת להם את זה אם כרגע יש 0 אחוז איום ממשי עליכם?
יאללה שחררו ותעשו בינג' בנטפליקס
פצצת אטום זה רק לשם איום של קיום ממשי
כרגע גם אין להפ את זה אז הם לא מסוגלים לעשות משהו קיצוני
לא לאכול סרטים עם עצמכם חברים בסוף כשהכל יחלוף הנפש שלכם זו שתשאר מצולקת
תחשבו כמה צעדים קדימה
ולא להקשיב לכל פייקניוז שרץ ברשת, מומלץ אפילו לא להקשיב לחדשות ולא להתעדכן בשום דבר שקורה במדינה כרגע רק במקרים חריגים או פעם פעמיים ביום.
המטרה העיקרית של אירגוני טרור זה לזרוע פחד
למה לתת להם את זה אם כרגע יש 0 אחוז איום ממשי עליכם?
יאללה שחררו ותעשו בינג' בנטפליקס
אנונימית
אנחנו מנצחים
ה איתנו
המשיח יגיע
ה איתנו
המשיח יגיע
רגע רגע כתבו כאן פצצת אטום על איראן
למה אתם חושבים ככה?
האמת שמעתי כאלה שאומרים שברגע שאיראן תצטרף אנחנו ישר מוציאים אטום
למה אתם חושבים ככה?
האמת שמעתי כאלה שאומרים שברגע שאיראן תצטרף אנחנו ישר מוציאים אטום
ניצחון לישראל ואין דבר כזה עזה
שננצח בארורר