10 תשובות
ייהיה חתיכת יום זיכרון, כן
כן
לא
כמו שאין לשאר המלחמות
כמו שאין לשאר המלחמות
אנונימית
כן יהיה
ב07/10 בוודאי. יהיה יום זיכרון בטח לכל האזרחים ואחד גם לכל החיילים והשוטרים וכוחות הביטחון הנוספים.
*זה בתקווה שנשרוד את המלחמה הזאת כמובן*
לא. אין סיבה שיהיה זה לא שונה ממלחמות אחרות שהיו, יציינו את בהתחלה וזהו..
זה אחרת.. פה טבחו באזרחים בבום במסיבה ובבתים שלהם, זה לא קרה פעם..
האסון הזה נכנס ביום הזיכרון לחללי צהל ולנפגעי פעולות האיבה
הוא לא צריך יום מיוחד אחר יש לזה כבר יום
הוא לא צריך יום מיוחד אחר יש לזה כבר יום
לא יודעת אם יהיה ממש יום זיכרון עם צפירה אבל זה יהיה יום אבל בדוק
אנונימית
באותו הנושא: