8 תשובות
בחיים לא האמנתי ובחיים לא אאמין
לא ממש
כבר לא
אחרי המלחמה לא יהיה עם מי לעשות שלום ! יהיה דיסנילנד
יש שלום עם האנשים שרוצים אותו
אנונימית
כל עוד החמאס עדיין קיימים אז לא
אנונימית
רק כשהמשיח יבוא והעולם יהיה עולם מתוקן
אחרי מלחמת העןלם השלישית יהיה שלום יחסי
אז כן
אז כן
באותו הנושא: