8 תשובות
בחיים לא האמנתי ובחיים לא אאמין
Vas
לא ממש
אחרי המלחמה לא יהיה עם מי לעשות שלום ! יהיה דיסנילנד
יש שלום עם האנשים שרוצים אותו
אנונימית
כל עוד החמאס עדיין קיימים אז לא
אנונימית
רק כשהמשיח יבוא והעולם יהיה עולם מתוקן
אחרי מלחמת העןלם השלישית יהיה שלום יחסי
אז כן