20 תשובות
לא תיהינ
מן הסתם
אנונימי
בימים הרובים
אה חשבתי רשמת אם
עד שבוע בערך
עד שבוע בערך
אנונימי
שואל השאלה:
זה מבאס שמכים אותנו ואנחנו לא עושים כלום ועוד מכניסים סיוע
זה מבאס שמכים אותנו ואנחנו לא עושים כלום ועוד מכניסים סיוע
אנונימי
מתחילת המלחמה מרגיש לי שלא תהיה כניסה קרקעית וגם מקווה שבאמת בסוף לא יהיה . אם יכנסו יהיו המון אבדות וכבר יש לנו מספיק:/
אנונימית
לפי דעתי לא תהיה בכלל . ולצערי זה ייגמר בהפסקת אש ..
הממשלה כנראה מפחדת לפרסם את לתקשורת כי הם יצאו ליצנים שגייסו 300000 אנשי מילואים סתם ככה , עכשיו הם מתחילים לשלם על הפדיחות
שלהם ;(
כניסה לעזה לא תהיה , החיים של החיילים שלנו שווים הרבה יותר
מדי
הממשלה כנראה מפחדת לפרסם את לתקשורת כי הם יצאו ליצנים שגייסו 300000 אנשי מילואים סתם ככה , עכשיו הם מתחילים לשלם על הפדיחות
שלהם ;(
כניסה לעזה לא תהיה , החיים של החיילים שלנו שווים הרבה יותר
מדי
אנונימית
במיוחד עם כל ההתערבויות מכל העולם . לצערי זה פשוט ייגמר בהפסקת אש , ומה שצהל יעשה פשוט יכין את עצמו טוב טוב למלחמה הבאה במקום לתקוף עכשיו .
אנונימית
שואל השאלה:
תראו הלוואי שיגמר כבר יש לי יומולדת עוד כמה ימים ולא בא לי לא לחגוג אבל בנוסף כתוב בזוהר ויש מסרים שקיבלו רבנים גדולים שהקדוש ברוך הוא ישמור על הלוחמים
תראו הלוואי שיגמר כבר יש לי יומולדת עוד כמה ימים ולא בא לי לא לחגוג אבל בנוסף כתוב בזוהר ויש מסרים שקיבלו רבנים גדולים שהקדוש ברוך הוא ישמור על הלוחמים
אנונימי
מבינה שיש לך יום הולדת ומקווה שתחגוג ותהנה . אבל כרגע מה שמעניין הוא החיים של כל כך הרבה חיילים ואנשים , הם לא ייכנסו לעזה .
אנונימית
וואי אנונימית את חיה בסרט אם את חושבת שזה יגמר ככה אחרי מה שהם עשו
אנונימי
אתה חושב שזה מה שאני רוצה שיקרה ? ^
הלוואי שצהל ייכנס בהם - אבל אני פשוט חושבת שזה לא יקרה ולא תהיה שום כניסה קרקעית , כי זאת המדינה שלנו וככה זה נראה מהצד נראה .
מייבשים חיילים כל יום נכנסים לא נכנסים נכנסים לא נכנסים - אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שהמדינה בכלל מחליטה משהו , ארהב תופסים אותנו חזק חזק .
הלוואי שצהל ייכנס בהם - אבל אני פשוט חושבת שזה לא יקרה ולא תהיה שום כניסה קרקעית , כי זאת המדינה שלנו וככה זה נראה מהצד נראה .
מייבשים חיילים כל יום נכנסים לא נכנסים נכנסים לא נכנסים - אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שהמדינה בכלל מחליטה משהו , ארהב תופסים אותנו חזק חזק .
אנונימית
ועוד משהו - לממשלה שלנו אכפת מהכלכלה יותר מכל דבר אחר , ניראה לכם שהם ישלמו ל300,000 איש מילואים עכשיו משכורת מטורפת של מילארדים ? יש הרבה מעבר זה לא רק מה שנראה לעין .
אם זה היה תלוי בי הייתי משטחת את עזה וכל תושביה . אבל אני אומרת מה שאני חושבת שקורה במדינה , וזה לדעתי מה שיקרה . ייגמר בהפסקת אש או ב"חצי כניסה"
אם זה היה תלוי בי הייתי משטחת את עזה וכל תושביה . אבל אני אומרת מה שאני חושבת שקורה במדינה , וזה לדעתי מה שיקרה . ייגמר בהפסקת אש או ב"חצי כניסה"
אנונימית
ארהב יודעת כבר שניכנס ביידן מחזיק אותנו קצת בגלל החטופים
אנונימי
ואתה חושב שזה באמת בגלל החטופים ? זה כי כל העולם חותר להפסקת אש ... זה רק תירוץ לדחות את זה ולאט לאט אנחנו מאבדים את המומנט .
אנונימית
לא נשמע לי הגיוני כי אם לא תהיה כניסה התקיפה מהאוויר הייתה אמורה להיות יותר אכזרית
אנונימי
הם כבר הורידו את כל מה שהיה להוריד .
אתה לא שם לב שכבר אין רעש של מטוסים בקושי ?
מה שהם משאירים זה את דרום הרצועה - כי חייבים בגלל ארהב והקטע המוסרי של הצבא . אני לא יודעת אם יצא לך לראות או לשמוע אבל החלק הצפוני כבר מפורק ברובו , ומה שלא מתקיפים זה כי עדיין יש מעט אזרחים שלא עזבו ..
אתה לא שם לב שכבר אין רעש של מטוסים בקושי ?
מה שהם משאירים זה את דרום הרצועה - כי חייבים בגלל ארהב והקטע המוסרי של הצבא . אני לא יודעת אם יצא לך לראות או לשמוע אבל החלק הצפוני כבר מפורק ברובו , ומה שלא מתקיפים זה כי עדיין יש מעט אזרחים שלא עזבו ..
אנונימית
שואל השאלה:
יש תמונות או משהו? אז למה אומרים שיכנסו קרקעית? שצהל מוכן וכאלו? ורני שומע כמעט כל שעה מטוס
יש תמונות או משהו? אז למה אומרים שיכנסו קרקעית? שצהל מוכן וכאלו? ורני שומע כמעט כל שעה מטוס
אנונימי
גם אני חושבת שכבר לא ייכנסו ..
בדיוק משדרים בחדשות "חשש מהקפאת כניסה קרקעית" - הם לאט לאט מטפטפים את זה עד שיגידו שזה לא קורה
אנונימית