8 תשובות
מקווה שלא
לא
אם כן אני בורח מפה
אנונימי
כן נטו כי הממשלה שלנו דפוקה
כן אבל אני ממש מקווה שלא
שואל השאלה:
אני כאילו רוצה כי אני ממש רוצה שקט
אבל אחרי מה שהם עשו לנו פשוט לא
אנונימית
אין סיכוי
יש מצב שיפעילו לחץ מחול
אבל בחיים לא קודם הם יחלצו את השבויים ואז לפני שהם יתקפו אולי
אם הם יעשו דבר כזה אני אצא בעצמי עם כל הערסים להרוג אותם