24 תשובות
תגמר אחרי שלא היה דבר כזה חמאס
כן...
ולצערי בהפסד שלנו
עריכה: על מה המינוסים?
אנחנו כבר הפסדנו מתו לנו 1500 אנשים זה כבר הפסד ואין לנו שום דרך לנצח גם אם נהרוג את כל עזה ולבנון
תגמר כן אבל כמה שיותר מהר בעזרת השם
ברור
אנונימית
גם אבל יקח זמן
בהחלט
ברור . מה אתם חושבים לא הבנתי?
תגמר כן, אבל לא יודעים כמה זמן זה יכול להיות
ברור שתגמר
שואל השאלה:
מי שכתב בהפסד שלנו למה אתה חושב?
אנונימית
^^^^הוא חושב ככה כי הוא לא מבין בזה.
בורות
המלחמה הראשונה שהתחילה בעולם, מעולם לא נגמרה והיא המשיכה עד עכשיו
זה 'הגלגל' שאי אפשר לעצור אותו
המלחמות ימשיכו עד הרגע שבו נחליט על שלום עולמי ופירוק כל כלי הנשק

ואם לא נכריז על שלום עולמי ופירוק מנשק, אז לא יהיה יותר עולם
ובקצב הזה, אנחנו עומדים לראות את זה בקרוב.
השאלה האמיתית
מתי יגמר הסכסכוך הזה..
המלחמה תגמר.. השאלה מתי תהיה ההבאה.
כמובן אבל יקח זמן
אנשים קצת שחכו מי הם
הגיע הזמן להזכיר לכם מה זה בני אדם
עד לפני שבועיים כל העולם "קשה לי ורע ומסיבות וכו"
רק עכשיו אנשים מתחילים להבין שיש דבר אחד שחשוב, שלום או מלחמה, אהבה או שנאה

נולדת לדור של מותרות ופנאי, ומאסתם בזה.
אז אולי עכשיו אחרי שתבינו איך העולם באמת נראה, תמאסו גם במלחמות...

'1500' הרוגים והפסדנו
בשואה היו לנו 6,000,000 הרוגים

אפילו בכיפור היו לנו יותר

תגידו אתם רציניים, אתם באמת חושבים שהכל טוב ויפה וספגנו נזק כבד??

המלחמה עוד לא התחילה, נקודה.
ומי שלא הבין את זה, ומפחד להבין את זה, אז זו בעיה שלו ושלא יהיה מופתע אחר כך.
תנסו למצוא אנשים בני 80 ומעלה, תשאלו אותם איך היה במלחמת העולם השנייה(בכל העולם), וזה עוד כשלא היו נשקים כמו של היום
^ ההבדל בן זה ליום כיפור והשואה

יום כיפור רוב מי שמת זה היה חיילים וזה אזרחים שלא קשורים וגן יש במלחמה הזאת מלא חטופים

השואה: לא היה לנו באותו הזמן מדינה
אבל זה ממש לא נכון^

השואה צלחה כי אנחנו היינו פשוט גזע
לא היינו מדינה לא היה צבא ולא נשק ולא שום דבר
רק יהודים . ולכן הפסדנו.

ביום כיפור עמדו מולנו 5 מדינות אויב
חשוב לציין שזה היה שעוד היינו בחיתולים
ובכל זאת ניצחנו בפער ענק של חטופים נשק טנקים הרוגים (שלהם) ועוד

היום אנחנו ב2023 ובוקר טוב אנחנו במלחמה
יותר קשה מיום כיפור. אבל זה מתאזן בזה שאנחנו מיאומנים יותר מזמני מלחמת כיפור. אנחנו יותר טקטים
הצבא יותר חזק. 1400 נרצחים זה מספר גדול שאסור לזלזל בו אבל . במדינות האויב ביחד מתו 5000. אז להגיד שזה יגמר בהפסד שלנו זה להיכנע ללוחמה הפסיכולוגית של החמאס.
שואל השאלה:
אז מתי נראלכם שכל זה יגמר?
אנונימית
חודש
אחי, 1400 נרצחים זה הרבה, אם אם אתה חושב שזה מה שמשמיד מדינה, אתה צריך קצת לגדול

תנסה לשים 1400 גרגירי אורז ביחס למליון גרגירי אורז

או... תנסה לחשוב על זה ככה
1400 שניות - זה 23 דקות
1.4 מליון שניות - 16 ימים

אז כאילו חלילה לא מזלזל במספר, אבל פרופורציות
שואל השאלה:
^אז מתי נראלך שיגמר?
אנונימית