27 תשובות
כן חחח
לא.
ממש לא. יש הרבה ילדים שאוהבים מתמטיקה (:
סוג של.. אבל בתכלס כיף לך
שואל השאלה:
ולמה זה מוזר?:/
ולמה זה מוזר?:/
אנונימית
מי אוהב ממ? חח
כי זה מקצוע חופר שלא משתמשים בו בחיים
אנונימי
אני חולה על מתמטיקה מתמטיקה זאת תשוקה אני רוצה להתחתן עם המתמטיקה החיים שלי זה מתמטיקה הכל אצלי הז מתמטיקה
מתמטיקה זאת תשוק ק ק ק ק ק קה
מתמטיקה זאת תשוק ק ק ק ק ק קה
שואל השאלה:
אבל זה מעניין. מה אתכם זה לא?
אבל זה מעניין. מה אתכם זה לא?
אנונימית
זה שאתם לא אוהבים מתמטיקה זה לא אומר שאם היא אוהבת זה מוזר -.-"
לא בכלל לא! אני בעצמי אוהבת מתמטיקה.
לא חח את טובה במקצוע. ובדרך כלל מי שטוב במקצוע מסוים הוא גם מחבב אותו. שיהיה לך בהצלחה! מקווה שמתשיכי לאהוב מתמטיקה.. זה רק יעזור
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:)
והאמת אני לא הכי טובה.. יש לי ממוצע של 86 ב5 יח"ל..
תודה:)
והאמת אני לא הכי טובה.. יש לי ממוצע של 86 ב5 יח"ל..
אנונימית
86 ב5 יחידות זה מצויין
אנונימי
לא רק שזה לא מוזר, זה יתרון עצום:
אם את אוהבת מתמטיקה, את גם תאהבי פיזיקה ומדעי המחשב. שני המקצועות האלו הם מפתח להרבה מאוד משרות עם משכורות ושכרי ותק גבוהים. במילים אחרות, יש לך פוטנציאל לעתיד כלכלי טוב.
אם את אוהבת מתמטיקה, את גם תאהבי פיזיקה ומדעי המחשב. שני המקצועות האלו הם מפתח להרבה מאוד משרות עם משכורות ושכרי ותק גבוהים. במילים אחרות, יש לך פוטנציאל לעתיד כלכלי טוב.
מסכים עם המגיב מעלי,
אני אוהב מאוד מתמטיקה וזה תחום מאוד מעניין.
86 ב-5 יחידות זה נחמד, אבל זה לא טוב מאוד. נסי להשתפר ולהגיע לפחות ל-90!
אני בעצמי גמרתי את הבגרות במתמטיקה 5 יחידות עם ציון 98.
עכשיו אני עושה בזה תואר!
תחום מרתק ושתמשיכי לאהוב את זה כי זה יעשה לך רק טוב! (יעזור לך מאוד בחיים כי את תאהבי מקצועות ריאליים אחרים וזה בהחלט מבסס אותך כלכלית)
אני אוהב מאוד מתמטיקה וזה תחום מאוד מעניין.
86 ב-5 יחידות זה נחמד, אבל זה לא טוב מאוד. נסי להשתפר ולהגיע לפחות ל-90!
אני בעצמי גמרתי את הבגרות במתמטיקה 5 יחידות עם ציון 98.
עכשיו אני עושה בזה תואר!
תחום מרתק ושתמשיכי לאהוב את זה כי זה יעשה לך רק טוב! (יעזור לך מאוד בחיים כי את תאהבי מקצועות ריאליים אחרים וזה בהחלט מבסס אותך כלכלית)
אנונימי
שואל השאלה:
לאנונימי
אני מנסה, זה לא קל, למען האמת אני מעדיפה לקבל 100 ב-4.
אני מתאמצת מאוד ואני בלחץ כל הזמן, המורה שלי נותנת מלא שיעורים, אני לא מספיקה לעמוד בקצב ובלחץ..
איך עשית את זה?
אני עוד דקה מתפרקת
לאנונימי
אני מנסה, זה לא קל, למען האמת אני מעדיפה לקבל 100 ב-4.
אני מתאמצת מאוד ואני בלחץ כל הזמן, המורה שלי נותנת מלא שיעורים, אני לא מספיקה לעמוד בקצב ובלחץ..
איך עשית את זה?
אני עוד דקה מתפרקת
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם מתרגלת הרבה, כל יום מתמטיקה... אבל, זה לא עוזר.. המבחנים שהמורה שלי מביאה.. אין לי מושג מאיפה! אני אשכרה שמחה שאני מקבלת 70-80, שבמקצועות אחרים זה לא ככה.
אני גם מתרגלת הרבה, כל יום מתמטיקה... אבל, זה לא עוזר.. המבחנים שהמורה שלי מביאה.. אין לי מושג מאיפה! אני אשכרה שמחה שאני מקבלת 70-80, שבמקצועות אחרים זה לא ככה.
אנונימית
אז את לא מתרגלת שאלות מספיק קשות.
תפני אלי, תגידי לי נושאים, ואתן לך שאלות באמת קשות ושמהן תקבלי 100 במבחנים
תפני אלי, תגידי לי נושאים, ואתן לך שאלות באמת קשות ושמהן תקבלי 100 במבחנים
אנונימי
שואל השאלה:
בסדרות חשבוניות והנדסיות אני דיי גרועה..
בסדרות חשבוניות והנדסיות אני דיי גרועה..
אנונימית
שלחי לי הודעה ואעזור לך בערב
שואל השאלה:
אבל זה דיי הרבה שאלות.. ויש כאלו שאי אפשר לרשום אותם במחשב.
וגם אני לא רוצה להעמיס עליך, אבל תודה שאתה מנסה לעזור לי:)
יש לי מורה פרטית עוד מעט..
אבל זה דיי הרבה שאלות.. ויש כאלו שאי אפשר לרשום אותם במחשב.
וגם אני לא רוצה להעמיס עליך, אבל תודה שאתה מנסה לעזור לי:)
יש לי מורה פרטית עוד מעט..
אנונימית
היי, אני אותו אנונימי שסיים עם 98
התשובה פשוטה:
תרגלתי תרגלתי תרגלתי.
אני מדבר על תרגילים שמורים של 5 יחידות מתמטיקה לא מצליחים. (רציני לגמרי, ילדים מכל הארץ הביאו את המגנים שעשו לי בבר אילן ומורים של 5 יחידות לא הצליחו לפתור כמעט אף תרגיל)
אחרי זה, הבגרות זה משחק ילדים...
התשובה פשוטה:
תרגלתי תרגלתי תרגלתי.
אני מדבר על תרגילים שמורים של 5 יחידות מתמטיקה לא מצליחים. (רציני לגמרי, ילדים מכל הארץ הביאו את המגנים שעשו לי בבר אילן ומורים של 5 יחידות לא הצליחו לפתור כמעט אף תרגיל)
אחרי זה, הבגרות זה משחק ילדים...
אנונימי
אני נשרתימהלימודים גם בגלל הלחץ של ה6 שעות מתמטיקה ביום
ו.. עכשיו אני לומד לבד
מתי ואיך שבא לך הכי כיף
כי אם את רוצה למהר פשוט תעשי קורס מוחץ של שלושה חודשים ותתרווחי לך אחרי
ו.. עכשיו אני לומד לבד
מתי ואיך שבא לך הכי כיף
כי אם את רוצה למהר פשוט תעשי קורס מוחץ של שלושה חודשים ותתרווחי לך אחרי