25 תשובות
זה בסדר רק עם את חברה של 222$ / זונה
אוי ואבוי לא
יפה שלי דברים כאלה לעולם לא עושים אפילו עם תנתקי איתה קשר לא יוצאים עם אקס שלה אז תחשבי טיפה.
אנונימית
סתם תשאלי אותה
עדיף שלא תשאלי אפילו מביך עם תשאלי אותה
אנונימית
ממש לא!
תקשיבי, כל התגובות אומרות שממש לא וזה, אם היא מאשרת- וזה נחוץ, ואת באמת באמת מרגישה שאת אוהבת אותו והוא אותך- לכי על זה (רק אם היא מאשרת כמובן)
בבקשה אל אני בן ועושים לי את זה ועברתי התקפי חרדה בגלל זה
אנונימי
לא זה חוק בחברות
תחשבי עכשיו את תפגשי עם החברה הכי טובה שלך והוא מתקשר?
שואל השאלה:
אני מבינה את כולכם אבל אתם תבחרו על האהבה שלכם שיכולה להיות גם עד סוף חייכם בגלל זה?
שואל השאלה:
ואני יודעת זה נורא!! אבל לא יודעת יש בזה גם משהו לא הגיוני
שואל השאלה:
^^ *תוותרו
את בת שלוש עשרה אני צודק?
שואל השאלה:
כן...
פליז בלי שתגדלי תביני
אז את קטנה אחותי תגדלי תביני אין מה לעשות אני בן 16.5 כל המערכות יחסים מתחת לגיל הזה שהיו לי הן בדיחה
שואל השאלה:
יכול להיות שאתה צודק וברור שעכשיו זוגיות זה לא משהו רציני אבל בינתיים זה מה שאני חושבת ואחרי מה שנכתב פה כנראה בעתיד זה ישתנה
אחותי את בת שלוש עשרה! המקסימום שתעשי זה חיבוק
שואל השאלה:
ח ח ח ח דיי עכשיו כולל יתפסו אותי על זה
שואל השאלה:
*כולם
באמת זה חמוד שאת חושבת קדימה וגם חושבת על חברה שלך
אבל חכי שלוש שנים ותראי
את אפילו לא התחלת את החיים שלך חכי טיפה
שואל השאלה:
סבבה
תודה לכולם אני אזכור את העצות שלכם לעתיד :)
לא מאמי לא