9 תשובות
עזה תיהיה בהריון
בישראל ? אני חושבת שיפציצו באזעקות יותר מברגיל ושכנראה יהיה תלונות מהעולם וכזה
חיזבאללה יצטרפו
יחזירו את השבויים
לפחות זה מה שאני רוצה לחשוב
מלא הרוגים שלנו ושלהם
והלוואי שיצליחו להחזיר לכאן חטופים
ושכולם יחזרו בשלום
לא יודעת אני לא חוזה עתידות אבל בטוח ימשיך בית ספר כרגיל גם כן משרד החינוך האלה
יפתחו לחמאסניקים תתחת
יזיינו להם תצורה יפתחו את הכושלשלהאמאשלהם הזונה הזאת
חמאס יתמוטט ואז נבנה את עזהלנד עיר החלומות
מפחדת לחשוב על זה
אנונימית