4 תשובות
כן, המוח שלך כנראה מדחיק בשביל לא להיפגע
^ אני כל כך מסכים
@הילדה שאוהבת ספרים
מזדהה רצח
כולם מסביבי עצובים וזה ורק אני לא בגלל שניתקתי את עצמי
זה מנגנון הכנה כדי לא להישבר
כולם מסביבי עצובים וזה ורק אני לא בגלל שניתקתי את עצמי
זה מנגנון הכנה כדי לא להישבר
באותו הנושא: