4 תשובות
כן, המוח שלך כנראה מדחיק בשביל לא להיפגע
^ אני כל כך מסכים
@הילדה שאוהבת ספרים
מזדהה רצח
כולם מסביבי עצובים וזה ורק אני לא בגלל שניתקתי את עצמי
זה מנגנון הכנה כדי לא להישבר