12 תשובות
את ממש לא חייבת, ואם היא לא מכבדת את ה'לא' שלך אז תשקלי להפסיק לדבר איתה.
שואל השאלה:
התחלנו בפייסבוק
התחלנו בפייסבוק
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא זוגיות ולא במערכת יחסים כולה אתמול התחלנו לדבר
אנחנו לא זוגיות ולא במערכת יחסים כולה אתמול התחלנו לדבר
אנונימית
אם את לא מרגישה בנוח - תגידי לה. אם היא לא מוכנה לקבל את זה ולוחצת עלייך - תנתקי כבר עכשיו כי הגברת לא מכבדת גבולות.
שואל השאלה:
אמרתי לה לא נותנת ככה מהר תמספר והיא אמרה לי יותר מידי טוב זה מחשיד מה להגיד?
אמרתי לה לא נותנת ככה מהר תמספר והיא אמרה לי יותר מידי טוב זה מחשיד מה להגיד?
אנונימית
אז שתמשיך לחשוד.
משהו בה נשמע מחשיד האמת, עדיף לא לתת לה ולנתק עכשיו את הקשר.
משהו בה נשמע מחשיד האמת, עדיף לא לתת לה ולנתק עכשיו את הקשר.
שואל השאלה:
להגיד לה למה את נואשת כלכך מספר שלי או שעדיף להגיד זה מחשיד שאת כלכך רוצה מספר שלי או שעדיף לא לענות?
להגיד לה למה את נואשת כלכך מספר שלי או שעדיף להגיד זה מחשיד שאת כלכך רוצה מספר שלי או שעדיף לא לענות?
אנונימית
אני הייתי מפסיקה לענות כדי לראות אם היא עוד מנסה ורודפת, אבל בסופו של דבר נשמע ממש חשוד מה שקורה איתה.
שואל השאלה:
שאלתי אותה עם היא בקשר עם האקסיות שלה ואמרה רק עם אחת הבת זוג הראשונה שלי אבל הכי בקטע חברי כאילו קשר של מידי פעם מה נשמע מה איתך וזהו... לא שנפגשות או משהו אין למה
זה אמור להפריע לי?
שאלתי אותה עם היא בקשר עם האקסיות שלה ואמרה רק עם אחת הבת זוג הראשונה שלי אבל הכי בקטע חברי כאילו קשר של מידי פעם מה נשמע מה איתך וזהו... לא שנפגשות או משהו אין למה
זה אמור להפריע לי?
אנונימית
קצת.. כי נשמע שהיא לא משחררת.
שואל השאלה:
היא רבה איתי על זה ואמרתי לה אני לא עוברת ככה מהר
היא רבה איתי על זה ואמרתי לה אני לא עוברת ככה מהר
אנונימית
אם את רוצה תשלחי, אם לא, תמשיכי להגיד לא.
באותו הנושא: