13 תשובות
אני מסיימת ב 4 ורבע תגידי תודה.
השאלה איפה את גרה ומתי את מתחילה ללמוד
כן מה הבעיה בשעה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
15.30 זה ממש מאוחר פתאום משבוע שגומרים כל יום ב13.25 הם חוזרים לשיגרה זה לא נורמלי
מה מאןחר בזה זאת שעה נורמלית לסיים לימודים
זה שבגלל המצב קיצרו את הימים זה משהו אחר
אבל בכללי 3 וחצי זאת שעה הגיונית לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
נכון, אבל יש מלחמה בחוץ איך אפשר לחזור לשיגרה שאנשים מתים שיש אנשים מגויסים מהמשפחה שנכנסים לעזה שבדרום בצפון איך לעזעזל אפשר לחזור לשיגרה
הגיוני שיש לי פעמיים בשבוע שאני מסיים בארבע ורבע ויום אחד שאני מסיים בחמש? לא יודע אבל ככה זה להרבה אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
בזמן מלחמה??!
כן אחויה בזמן מלחמה. אם את לא גרה בעוטף או לכיש או לחילופין על הגבול של לבנון/סוריה אז אין סיבה שלא תנהלי שגרה
אנונימית
כן, עושים אצלי שכבה ט וי' אני י' מגיעים שלושה ימים ויא' ויב' בשלושה ימים אחרים
אנונימי
^^
ככה זה במרכז
אנונימי
כן אני לומדת כבר שבועיים ואני מהמרכז
כן, אני גרה בשפלה ואנחנו לומדים עד 15:00