20 תשובות
נזרוק עליהם גבינות
מה שאני יודעת שארהב איתנו לגמרי
נשלח את נסראללה לאללה ול72 בתולות
יהיה פה יותר גרוע ממה שהיה בדרום
אנונימי
כן אבל בעזרת ה ננצח!
נצא למלחמה כמו שאנחנו עושים עם עזה, אבל לבנון לא מעוניינת בזה כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
אתם חושבים שהם יצליחו לפלוש? כמו שהיה בדרום?
אנונימית
אם נסראללה שם את עצמו במשגר טילים ושולחים אותו על ישראל אנחנו מתים
אם הם ירצו לפלוש הם יפלשו, אבל הם לא רוצים כרגע
אנונימית
לבנון יחסית חלשים
אבל בכל זאת יחסית חזקים
אבל ארצות הברית וישראל אוכלת את כל המזרח התיכון
כן, ולשאלה הראשונה, אם לבנון תצטרף למלחמה אנחנו נכבוש את עיר הבירה של לבנון ואת השטח הסמוך לגבול
הם לא ישרדו יותר מדי
אני מאמינה שחיזבאללה ימח שמם רוצים להיכנס ללחימה אבל זה לא יהיה נכון להם כי הלבנונים לא מתים על נסראללה גם ככה אז אם הוא יכניס אותם למלחמה אז הם ישנאו אותו עוד יותר
ולבנון בכללי במצב כלכלי גרוע ביותר אז הם בכלל לא רוצים מלחמה עכשיו
ואני אפילו שמעתי על גורמים בכירים בצבא של לבנון שאומרים שאם נסראללה יביא אותם למלחמה עם ישראל יהיו לכך השלכות רבות

חפרתי בקיצור הלבנונים לא רוצים מלחמה
ונסראללה יודע לאיים אבל הוא יודע שישראל יכולה לעבוד עם כמה גזרות ביחד והוכחנו את זה בכל המלחמות שהיו לנו
והוא יודע שצהל יפרק לו את התחת אז בקיצור לא נראלי שהם יכנסו
סביר מאוד שכן
יש לנו קלף שהוא נסראללה והוא יביא לנו את הלגיטימציה לפרק את לבנון כי הוא אחראי לכל המלחמות נגדנו אז בעיקרון מחכים שהם יצטרפו ונוכל לנצח גם שם
כלום
100% ארהב יצטרפו אני גרה ליד לבנון כזה אבל ואנחנו מפציצים אותם אני שומעת את זה והם לא עודים כלום שזה מוזר אבל כאילו
יאללה יא נסראללה נדפוק אותך אינשאללה עם כל החיזבאאלה
חסרה לך שורה