3 תשובות
וויסקי ויין ככל שעוברים השנים והן לא בשמש או משהו כזה אז זה משתבח, לגביי כל השאר זה כן מתקלקל וודקה ערק בירות ג'ין וכאלה
לא, תמיד שומרים יין וכאלה לאורך שנים
לא נראה לי.. אתה לא מכיר את זה שכמה שהיין ישן יותר הוא יותר טוב?
באותו הנושא: