14 תשובות
לגמרי
מבטיח שזוהר הזמר מזרחית היחיד שאני מסוגל לשמוע ובאמצ אוהב
או זה.
או שהם ממש מנותקים ושטופים, הם עושים עבודה טובה בלהספים את המדיה החברתית עם שקרים..
מסכים
ברורר טיפשים בלי עתיד, חיים ובתים
בלי עתיד כי צהל יקח להם אותו. ונאמר אמן.
מה זה אמור להביע? למה ככה? למה ככה בעדינות? "טיפשים בלי עתיד,בלי תקווה ובלי חלום?" ? אתה לא חושב שהגזמת עם התגובה הנחמדה הזאת? תוסיף עוד קצת קללות, כמו בלשון צריך להאריך את התשובה ולא צריך אותה קצרה תוסיף מילות תואר וכל מיני כמו "הערבים/תומכי טרור הנאצים האלה","הזבלים,המגעילים,הנמושות האלה", "המתחנגלים השרמיטים האלה", "הדוחפי עמודי ברזל לתחת" , מאוכזב מהמילים העדינות האלו "טיפשים זה מחמאה בשבילם כי הם יותר גרועים מיזה
^מה יש לך אתה יודע איך אמא של מוחמד דף אוהבת שאני תוקע לה קסאם בישבן?
מסכימה
^^לא שמעת מה היה איתי וכל נשות עזה כולל הנשים של המחבלים מוחמד דף יחיא סינוואר והבנות שלהן שעברו כבר את גיל 18 , שלא תדע מפה לשם בטעות יצא שהבן שלי הבן גם של הבת שלהם והנשים שלהם הן האמהות של הילדים שלי בקיצור כל הנקבות במשפחה שלו ושל כל המחבלים היו בהריון ממני בקיץ קיצר טעות שלי אבל לא נורא לפחות לילדים שלי תרבויות שונות ומראה שונה שזימברתי להם את האמא והסבתא,
מה שנקרא הזימברת את האמא ואת הבת
^^אחי תשאיר לי גם קצת שמעתי הבת של יחיא כוסית אלפא אל תתחזר
אחרי ילד וילדה השלושים וחמישה עכשיו אתה אומר לי? טוב אני אסכים לך להתחתן עם הנכדה שלי היא נולדה בשנת 2009 אתה בסיסות הגיל כן? מצד שני זאת הבת שלי והיא ערביה היא רגילה לחוקים אכזריים אז כן גם גם אם תהיה בן 40 אני האבא מרשה, רגע אבל תבחר איזה מהן ושל מי אתה רוצה את הנכדה שעשיתי מהבת של יחיא סינואר או הנכדה שעשיתי מהבת של מוחמד דף? או שאתה רוצה לעשות אן דן דינו? שמעתי שזה הולך טוב בכפרים עכשיו עם נשים וכבשים
מעדיף את של יחיא. לא רוצה אחת שנראית כמו נאגטס כמו סבא שלה מוחמד ימח"ש. אני בן 98 שנתון 2009 יושב לי בול. אשמח שתקשר אותי אליה
אה יופי, בדיוק בגיל של סבתא רבתא שלה, יפה מאוד יום שישי סוגרים חתונה. יהיו כיפות וקדיש ויהיו רובים ומחבלים וחיילים שיעשו עמדת תירה במחבל, גם הקייטרינג יהיו משהו פיצוץ, ליטרלי פיצה מתפוצצת