3 תשובות
תלחצי על מסך הבית פעמיים ואז יצא לך מלמטה מן חלון כזה, תדפדפי על המסך פעמיים ויש שם ווליום
אנונימי
בהגדרות
בהגדרות באייפון יש בכללי < נגישות < פיסי ומוטרי < assistivetouch
סמוך עלי: )
באותו הנושא: