9 תשובות
הכל שטויות אין אפילו דרך לתרום להם לא הבנתי מה זה החרטא הזה
כי הם כביכול מטפלים במחבלים לעתיד
אנונימית
כי זה לא באמת הולך אליהם
כן נכון, את צודקת. אבל הבעיה היא שהכסף והתרומות. מגיעים אל החמאס בשביל טילים ונשק ומחבלים, והעולם לא יודע את זה אז הם תורמים, ואנחנו כועסים. הסבר פשוט וזה ממש מעצבן שהמצב ככה כי הילדים שם עניים וצריכים תרומות אבל הן לא מגיעות אליהם ):
אני חושב שפשוט חלק ממש גדול מהם סוג של תומך בשלום וחושב שזה עוזר או שהם עושים את זה בשביל לייקים, הבעיה שהם לא מבינים שזה מגיע לטרור וזה עצוב
כי הם תורמים כסף ל"ילדים" עזתים, את באמת חושבת שהכסף הולך לילדים?
כי במקום לתרום למשפחות החטופים ולאנשים שיש להם טראומות הם מתעלמים מישראל ותורמים לאויבים שלנו.
כי הם לא מודעים
כי הם תומכים בארגון טרור