9 תשובות
כובשים את לבנון ומחזירים אותם 20 שנה אחורה שוב
הכל בסדר זה כן יהיה קשה אבל תאמיני לי שאם נכנסים למקלט בזמן אזעקה ומקשיבים להוראות אז הכל יהיה בסדר וזה גם תלוי מאוד באיזה איזור את גרה ל
שואל השאלה:
גרה במרכז ליד תל אביב
עד שאני יורדת למקלט הרקטה כבר תיפול
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה אכפת לי שהיא איתנו כל עוד היא לא מתערבת פיזית זה לא עוזר לנו
אני לא רוצה לאבד את החיים שלי לא באלי אני מפחדת
אנונימית
כאזרחים אין מה לעשות, ואסור לזלזל ביכולות של חיזבאללה אבל הצבא שלנו זה אחד החזקים בעולם ואנחנו ננצח אותם, בנתיים להישאר רגועים כי חרדה נוספת לא תעזור לאף אחד, אם את צריכה לדבר אני פה :)
בלאגן, אבל ארהב איתנו תשארי רגועה, יהיה פה בלאגן זה בטוח, לא במימדים של העוטף וגם לא קרוב לזה.
תשמעי תל אביב כן תחטוף אין מה לעשות זה המרכז של הארץ אבל לפחות את לא בצפון גם תחשבי על זה שזה מאוד רחוק אני חושב שלבנון לתל אביב זה 2 דקות להכנס לממד תקשיבי להוראות של פיקוד העורף ויהיה בסדר אנחנו חזקים
רק עכשיו ראיתי שרשמת הרקטה כבר תיפול מה זאת אומרת אבל יש הרבה זמן לממד?
שואל השאלה:
אין לי ממד בבית אני גרה בבניין ישן
אנונימית