10 תשובות
כן
אם זה שטוב לכם אז כן
תעשו מה שאתם רוצים אין בזה משהו לא בסדר
תעשו מה שבא לכם
כאילו מה שמרגיש לכם בנוח
זה גם בסדר להתקלח ללא בגדים אם אתם בני זוג ,אבל כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה
כאילו מה שמרגיש לכם בנוח
זה גם בסדר להתקלח ללא בגדים אם אתם בני זוג ,אבל כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה
שואל השאלה:
^ אני יודעת שזה בסדר גם בלי בגדים
אנחנו לא שכבנו עדיין וזה מרגיש לי קצת מוזר עכשיו
^ אני יודעת שזה בסדר גם בלי בגדים
אנחנו לא שכבנו עדיין וזה מרגיש לי קצת מוזר עכשיו
אנונימית
תעשו מה שטוב לכם למה את שואלת בכלל?
זה בסדר עם בגד ים
שואל השאלה:
^^ אני מרגישה שהוא מנסה ללחוץ עלי
^^ אני מרגישה שהוא מנסה ללחוץ עלי
אנונימית
תדברי על זה איתו.
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
אנונימית
באותו הנושא: