5 תשובות
תבקשי
אם את חושבת שאת תוכלי באמת לשפר בקלות וזה לא עניין של 'מזל' אז תבקשי
אנונימית
אם יש לך את הכוח הנפשי כן אבל נראלי ממש לא קריטי
תבקשי מה יעשה לך רע מקסימום יגיד לא
בטח שלבקש