8 תשובות
רגע אם הפרו אותה הם לא יחזירו לנו את החטופים?
כי הם חלאות
הם עושים את זה כל הפסקת אש
זה לא משהו חדש
הם תמיד מפרים את ההפסקה ושולחים רקטות לעוטף ואז יש שקט מהם לכמה ימים עם אולי טילים פה ושם לעוטף שוב.
שואל השאלה:
כבר? רק התחיל
אנונימית
חמאס הפר את הפסקת האש
זה לא חדש אצלהם זה מאז ומתמיד ככה
כי הם סתם חארות
אסור לסמוך על חמאס
כולם אומרים שהם חלאות וכד'. במציאות, הם לא באמת שולטים על כל דבר שקורה ברצועה. לא כולם מרוצים מההפסקת אש.