8 תשובות
תתמסטלו בבית ספר
את מירושלים ?
אם כן תשלחי לי בפרטי
אם כן תשלחי לי בפרטי
זה מעשה ממש יפהה
תכתבי לוו
תכתבי לוו
כן נראה שמה שאת מנסה זה סבבה וזה בסדר.
מעולה.
מעולה.
לא צריך את המשפט הזה אבל את יכולה פשוט להתחיל לדבר איתן ולהתקרב לאט לאט אולי תעקבי אחריו באינסטגרם ויהיה לך יותר קל שם (?)
סתם תדברו את יכולה לשאול אותו מה יש בשיעור הבא, מה השעה ואז בלי קשר לשאול משהו עליו סתם להתעניין ולהתחיל שיחה
שואל השאלה:
העניין הוא שאני לא אצא מתחנפת או רוצה אותו כי באלתי שנתחבר אבל שזה יבוא בטבעי וגם לא לגרום לו להרגיש מבוכה כאילו הוא מסכן
איך גם באים לדבר איתו בבית ספר איך מתחבריםם?? הרי לשבת ביחד אי אפשר המורה בוחרת ובהפסקה מה אני אכיד לו רוצה סיבוב? תקשיבו בחיים לא דיברתי ככה עם בן נדבעת
העניין הוא שאני לא אצא מתחנפת או רוצה אותו כי באלתי שנתחבר אבל שזה יבוא בטבעי וגם לא לגרום לו להרגיש מבוכה כאילו הוא מסכן
איך גם באים לדבר איתו בבית ספר איך מתחבריםם?? הרי לשבת ביחד אי אפשר המורה בוחרת ובהפסקה מה אני אכיד לו רוצה סיבוב? תקשיבו בחיים לא דיברתי ככה עם בן נדבעת
אנונימית
^כן, את יכולה גם להשתמש בתרוץ של ליד או רחוק מהמזגן או הדלת
באותו הנושא: