10 תשובות
לא חח
הם לא יבואו בעצמם.
אין להם סיבה להאמין שאמרת מקום נכון.
הם סתם עשו צחוק ממך
וואלה אני רבתי עם ישראלים באפליקציה דומה לרובלוס והוא איים לפרוץ לי והוא כיבה ושיתק לי את הwifi לכמה דקות איך פחדתי
שואל השאלה:
תודה שעניתם אחות שלי מפחדת כי אמרו לה ניפגש בקניון בשעה 6
אנונימית
שואל השאלה:
^^
אמאלהה
אנונימית
שואל השאלה:
גם איימו עליי שיפרצו לי ולא פרצו הם סתם מפגרים שם
אנונימית
הם לא יכולים בשביל לפרוץ רובלוקס צריך להיות האקר אמיתי
ולא נראה לי שהאקר אמיתי ישחק רובלוקס...
לא בטח ילדים בני 10 שחושבים שהם מגניבים
זה ליטרלי רובלוקס ממה יש לפחד
באמת שכל מי שאומר את זה מביך רצח וכנראה הוא 10- וגם אין לך ממה לפחד גם אם הם לא היו 10- למי יש את האומץ לבוא לעיר שלך (התמזל מזלי שאני גרה באיזה חור)