4 תשובות
להתרחק לאט לאט
כן לא מיד אבל אם הזמן זה פשוט לא יהיה מתאים
Qew
אם את חושבת שזה בגלל שנמאס לו ממך אז כן,תפסיקי לשלוח הודעה ראשונה ותראי אם גם הוא לא שולח..אם הוא לא ישלח אז אני מניחה שזה פשוט כי הוא לא רוצה להיות איתך בקשר.
תהיי יבשה היזרה