10 תשובות
כי הם מחבלים
כי הם צמאי דם ורצו להשמיד אותנו
כדי לשחק בנו
כי הם טרוריסטים
הם רוצים למנוע מצהל להמשיך את התמרון
ככל שהחרב תתהדק על צברם הם יתחילו לאיים בלהוציא אותם להורג
ככל שהחרב תתהדק על צברם הם יתחילו לאיים בלהוציא אותם להורג
בואי נחשוב למה
הם מחבלים, אנטישמים, רוצים להרוג אוצנו, ממציאיפ שקרים עלינו, פרצו לישראל והרגו אנשים חפים מפשע ועוד..
להרוג חטופים בשבי זה מקדם אותם ועוזר להם להפחיש אותנו
הם מחבלים, אנטישמים, רוצים להרוג אוצנו, ממציאיפ שקרים עלינו, פרצו לישראל והרגו אנשים חפים מפשע ועוד..
להרוג חטופים בשבי זה מקדם אותם ועוזר להם להפחיש אותנו
כי הם רוצחים. זה מה שהם. זה בדם שלהם.
כי הם פסיכופטים שאני לא אגיד מה עשו והם מפלצות חסרות רדש כי הם לא רוצים שלום עם רק אנשים שדעתם שונה?
שאלה באמת צריך לענות על זה או שלא יודע מה קרה ויש לך אלצהיימר
כי הם פסיכופתים ששונאים אותנו. הם רוצים לפגוע בנו כמה שהם יכולים. הם כנראה גם עשו את זה בשביל לשחרר את האסירים שלהם בגלל שהכל היה מתוכנן מראש וזה
באותו הנושא: