4 תשובות
זה לא בית ספר טוב מלא שם בערסים ופריחות לא ממליצה. אם כבר לכי ליגאל אלון או לערן
אנונימית
בית ספר סבבה לגמרי אני לומדת שם
אחלה בית ספר לדעתי.. אני משם
אני מתכננת לעבור לאורט מיגאל אלון.
אל תלכי ליגאל אלון מנהלת מעצבנת ולא מעדכנים.
אל תלכי ליגאל אלון מנהלת מעצבנת ולא מעדכנים.
באותו הנושא: