2 תשובות
אל תפתחי ציפיות תחכי לציון ואל תיהי בלחץ עד שתקבלי מה שיהיה יהיה ותזכרי שאת למדת ועשית את שלך
שואל השאלה:
אבל השקעתי מלא..
והמקצוע הזה הכי חשוב לי מכולם בערך
למדתי ותרגלתי מלא
לא קיבלנו עדיין ציונים יש לי פשוט פחד כבר ולחץ לקבל ציון נמוך פתאום
אבל השקעתי מלא..
והמקצוע הזה הכי חשוב לי מכולם בערך
למדתי ותרגלתי מלא
לא קיבלנו עדיין ציונים יש לי פשוט פחד כבר ולחץ לקבל ציון נמוך פתאום
אנונימית