2 תשובות
אל תפתחי ציפיות תחכי לציון ואל תיהי בלחץ עד שתקבלי מה שיהיה יהיה ותזכרי שאת למדת ועשית את שלך
שואל השאלה:
אבל השקעתי מלא..
והמקצוע הזה הכי חשוב לי מכולם בערך
למדתי ותרגלתי מלא
לא קיבלנו עדיין ציונים יש לי פשוט פחד כבר ולחץ לקבל ציון נמוך פתאום
אנונימית