57 תשובות
כנראה שכן
ברור
כן בטוח וכנראה אפילו יהיה יום זיכרון
כן אבל לדעתי זה יהיה כמו מלחמת יום כיפור לא יתמקדו בזה יותר מידי אבל יעלו את הנושט
כן רוב הסיכויים
וואו איזה דור כושל
יהיו לי סיפורים מטורפים לנכדים ולילדים
"אמא אני לא רוצה ללכת לבית ספר"
"שקט, אתה הולך, אם אני הלכתי בזמן מגפה עולמית ומלחמה גם אתה יכול"
ניראלי שכן.
וזה לא כמו שאר המלחמות, כי הייתה לפה גם חדירה גדולה ואזרחים שסבלו וחטיפות.
לדעתי לא
^^that what she said
אני משערת שכן
ברור
בתקופה שלי תמיד היה בית ספר ולא היה דבר כזה יום אחד שיש בו שביתה או קורונה שבגללה אין בית ספר
גם כשהיה אזעקות בצוק איתן זה היה בחופש הגדול אז אני לא אוכל לספר לנכדים שלי שלא הלכתי לבית ספר כי היה קורונה או מלחמה
אנונימי
מאמינה שכן
כן
די בטוחה שכן
כן
כן אני חושבת שגם יהיה צפירה כמו ביום הזיכרון
בוודאי שיסבירו
כמו שמלמדים על צוק איתן(אצלי לפחות)
כן ברור
ברור אין לי בכלל ספק!!
על כל דבר קטן שקורה מלמדים אז על טבח כזה נוראי שקרה בארץ שלנו? זה חתיכת היסטוריה על המדינה ועל העם שלנו.
על זה על הקורונה על רוב הדברים שהדור שלנו עבר
אנונימית
ברור שכן, זה כנראה היום הכי גרוע למדינת ישראל מאז שישראל הוקמה ב1948, מבחינת המשמעות שזה הביא לעם
תשמע זאת שאלה טובה כי בינתיים יש אשכרה מקצוע על היסטוריה של עמים לא שלנו..
אנונימית
לדעתי עוד כמה שנים לא יהיה בית ספר, עוד נניח 10 שנים
אבל אם כן יהיה אז בוודאות שכן
ברור
אנונימי
כן, מהם הגורמים שהובילו לפרוץ המלחמה?
ברורר, מלמדים עכשיו לבגרות על מלחמת יום כיפור וששת הימים אז ברור לי שילמדו גם על זה. זה חתיחת אירוע הסיטורי מה שקרה פה
לא כמו השואה יותר כמו יום כיפור
כן ברור
כן בעוד משהו כמו 100 שנה ובעוד 2000 שנה כמו התנ"ך
ברור. ויהיה יום זיכרון וצפירה והכל.
שיט רק לא הטקס המייבש של השעתיים ב40 מעלות חום....
כן (היונגין בפרופילל)
כן ברור
גם צריכים לעשות לזה יום משלו
ברור שילמדו בשעורי היסטוריה מה קרה ביום הכי שחור של מדינה יום הזה זה צלקת להסטוריה של מדינה שלנו
מקווה שכן
כן כמו שאנחנו לומדים על מלחמת יום כיפור
בטח ילמדו על המחדל שהיה כמו מלחמת יום כיפור ולא למדנו מהעבר משהו כזה
כן ברור
ברור שלא
מלחמת יום כיפור לא לומדים על זה יודעים וזה אבל לא ככה
כן, אבל לא כמו השואה.
השואה זה משהו שנמשך 6 שנים, לא יום אחד כמו 07.10
כן מאמינה שילמדו
לא כמו השואה
אבל לדעתי ילמדו את זה במקביל למלחמת יום הכיפורים כי זה מאוד דומה

בטח תהיה שאלה בהיסטוריה להשוות בין המלחמות
אנונימי
לא כמו השואה יותר כמו מלחמת העצמאות