18 תשובות
כן
חברה שלי וזה הכי כיף בעולם
חברה שלי וזה הכי כיף בעולם
לא הלוואי שאני אמצא אבל כולם מושפעים
כן
הלוואי
אף אחד
כמעט...
לא הלוואי :( ממש הייתי רוצה ללכת להופעות שאני אוהבת עם איזה חברה
אבל החברים שלי לא שומעים מוזיקה כזאת
אבל החברים שלי לא שומעים מוזיקה כזאת
לא לגמרי אבל יש לי חבר טוב עם טעם שאני מתחבר אליו
לא ממש אבל מי שהכי מתקרב לטעם שלי במוזיקה זה אבא שלי מן הסתם
בקושי אני מכירה אנשים אבל הרוב גרים ממש רחוק ממני
כן(כמובן לא כל הזמרים אבל אותו סגנון)
כן כן
אני חורשת על הפליליסט שלו
זה מושלם ברמות
אני חורשת על הפליליסט שלו
זה מושלם ברמות
אני השמעתי לחברים שלי אלן ווקר, ומאז הם שומעים שירים שלו (לא ברמה מוגזמת כמוני, אבל מדי פעם) לא אותו טעם בדיוק, כי אני ממש לא אוהב שירים בעברית (את האלה הישנים והמוכרים אין בעיה, אבל כל החדשים זה זבל)
אפשר להגיד.
כמעט
ביום שאני אמצא אחת כזאת אני מציע לה נישואים
ביום שאני אמצא אחת כזאת אני מציע לה נישואים
כן
לא. הם כולם צוחקים על זה
הלוואי,
אולי קצת בת דודה שלי ששומעת לד זפלין וחברה שלי מהכיתה שהיא פוזרית ברמות
מהילדים שאומרים שמטאליקה הלהקה הכי טובה ביקום עובדתית
רוב האנשים שאני מכירה אומרים בכלל שאני ילדת סנטר וזה אז..
אולי קצת בת דודה שלי ששומעת לד זפלין וחברה שלי מהכיתה שהיא פוזרית ברמות
מהילדים שאומרים שמטאליקה הלהקה הכי טובה ביקום עובדתית
רוב האנשים שאני מכירה אומרים בכלל שאני ילדת סנטר וזה אז..
באותו הנושא: