5 תשובות
שואל השאלה:
^^בדיוקק
אנונימית
כי אנשים כבר שכחו מה זה פיקמי
הוח... לאנשים אין במה להתעסק...
תתעלמו.. סתם חסרי מוח ששואפים אנרגיה.. תיהיו רמה מעליהם- שימו פס.
אולי זה יגרום לאנשים האלו קצת להתקדם..
כי יש אנשים טמבלים שלא יודעים מה המשמעות של פיק מי
זה לא נכון