63 תשובות
ישוע
אנונימי
משיח כל הנביאים שלומו המלך ועוד ואז היה עולם הבא אני חושב
ישוע הוא המשיח.
אנונימי
שואל השאלה:
נו די אין לי מושג בתנך חשבתי המשיח זה ישו
נו די אין לי מושג בתנך חשבתי המשיח זה ישו
אנונימית
הוא באמת המשיח את לא טועה
אנונימי
משיח זה נביאים יבואו
עלאק המשיח זה ישו, מקווה שזה טרול ולא באמת חשבת ככה
שואל השאלה:
זה לא טרול אני רק שאלתי שאלה ולא צריך כל דבר לתקוף
זה לא טרול אני רק שאלתי שאלה ולא צריך כל דבר לתקוף
אנונימית
זאת האמת אחי הוא המשיח
אנונימי
וואלה אם חשבת שהמשיח זה ישו אז משהו אצלך בראש לא עובד טוב
הלו קליק תלמד לא לשפוט אנשים בגלל אמונות
אנונימי
יקלף אותך אולי יא אהבל סע מפה
אנונימי
אחי לא קראת לי קליק עכשיו..
שואל השאלה:
עובד לי טוב מאוד תאמין לי
עובד לי טוב מאוד תאמין לי
אנונימית
שואל השאלה:
יפה לו
יפה לו
אנונימית
אתה בן אדם מסכן אחי
אנונימי
וואלה אני מסכן אחי אתה בא מאנונימי
לפחות אני יודע שלא יהיה לך כלום בחיים ואלה תהיה מסכן ואומלל כל חייך
אנונימי
מי מדבר אלייך קליק
אנונימי
המלך המשיח עתיד לעמוד ולהחזיר מלכות דוד ליושנה לממשלה הראשונה ובונה המקדש ומקבץ נדחי ישראל וחוזרין כל המשפטים בימיו כשהיו מקודם מקריבין קרבנות ועושין שמטין ויובלות ככל מצותה האמורה בתורה וכל מי שאינו מאמין בו או מי שאינו מחכה לביאתו לא בשאר נביאים בלבד הוא כופר אלא בתורה ובמשה רבינו שהרי התורה העידה עליו שנאמר ושב ה' אלהיך את שבותך ורחמך ושב וקבצך וגו' אם יהיה נדחך בקצה השמים וגו' והביאך ה'. ואלו הדברים המפורשים בתורה הם כוללים כל הדברים שנאמרו על ידי כל הנביאים. אף בפרשת בלעם נאמר ושם נבא בשני המשיחים במשיח הראשון שהוא דוד שהושיע את ישראל מיד צריהם ובמשיח האחרון שעומד מבניו שמושיע את ישראל [באחרונה] ושם הוא אומר אראנו ולא עתה זה דוד אשורנו ולא קרוב זה מלך המשיח דרך כוכב מיעקב זה דוד וקם שבט מישראל זה מלך המשיח ומחץ פאתי מואב זה דוד וכן הוא אומר ויך את מואב וימדדם בחבל וקרקר כל בני שת זה המלך המשיח שנאמר בו ומשלו מים עד ים והיה אדום ירשה זה דוד שנאמר ותהי אדום לדוד לעבדים וגו' והיה ירשה וגו' זה המלך המשיח שנאמר ועלו מושיעים בהר ציון וגו'.
מה יקרה לרשעים שהמשיח יגיע
אתה דוגמה ללמה שונאים את היהודים בעולם
אנונימי
שואל השאלה:
למה שתגיד דבר כזה אנשים מתו בשואה תתבייש לך
למה שתגיד דבר כזה אנשים מתו בשואה תתבייש לך
אנונימית
אין לי בעיה עם 99% יהודים יש לי בעיה עם אנשים כמוך שחושבים שדתות אחרות פחות טובים ממכם מאחל לך להיות חצי מאיתנו
אנונימי
אנימת הוא אורגינל נוצרי
המשיח זה אלוהים
אנונימית
הרבי מליובאוויטש
אנונימית
אני
תגידי מה הקשר לשואה ? הוא הדוגמה ללמה שונאים אנשים בעולם של היום ללמה חושבים שאנחנו רעים בגלל כל האופי של אנשים כמוהו שבאים לחול עושים רושם רע ומתנגדים כמו זבל
אנונימי
לא אין לי בעיה עם יהודים יש לי בעיה עם אנשים כמוך ואני יחיה בישראל עד מותי יא אהבל
אנונימי
מה אתה מכניס את השואה יא חתיכת פסיכופט יאללה סע מפה
אני הכנסתי את השואה יא חמור ?
אנונימי
ערכתי את התשובה והבאתי הלכה מרמבם הלכות מלכים
אבאשך חמור יא טמבל בוא לפחות לא מאנונימי למה אתה מדבר כמו גבר
כי אני גבר ומה אכפת לך מאיפה אני מדבר מה כבר תעשה ילדון ?
אנונימי
וואלה חד משמעית אחי, עם ישראל עם היהודים ^
צודק יאללה לכו לישון ילדים ולצערי לא ניפגש כי אני אהיה בגן עדן ואתם לא תזכו להגיע לשם
אנונימי
עם ישראל חי, לא רק היהודים
שואל השאלה:
לא נראלי שנוצרים יגיעו לגן עדן
לא נראלי שנוצרים יגיעו לגן עדן
אנונימית
עם ישראל חי, רק יהודים וערבי ישראל והדרוזים והבדואים ישראל ^ כל השאר הביתה
^יגיעו ועוד איך
ובנוגע לנוצרי האנונימי אני חולק על דעותיך
ישו הוא הנביא אני מסכים כי מן הסתם אנחנו מאמינים בזה
אבל מה קשור לזה ששונאים את היהודים באירופה ?
ובנוגע לנוצרי האנונימי אני חולק על דעותיך
ישו הוא הנביא אני מסכים כי מן הסתם אנחנו מאמינים בזה
אבל מה קשור לזה ששונאים את היהודים באירופה ?
אני לא האנונימי הנוצרי
אבל שתדעו גם לגויים יש גן עדן אם הם שומרים את 7 מצוות בני נח.
הבעיה עם הנוצרי שכאן זה שהוא מנסה להחטיא את עם ישראל, ואני לא יודע מה העונש על זה
אבל שתדעו גם לגויים יש גן עדן אם הם שומרים את 7 מצוות בני נח.
הבעיה עם הנוצרי שכאן זה שהוא מנסה להחטיא את עם ישראל, ואני לא יודע מה העונש על זה
אנונימי
כאילו לקח לי זמן לקרוא את השיחה אולי באתי באיחור אז ספר טיפה
התכוונתי שהבן אדם הזה שחושב שבגלל שאני נוצרי אני פחות טוב ממנו בגללו שונאים את היהודים באירופה
אנונימי
ולא ניסיתי להחטיא אף אחד רק אמרתי את האמונה שלי היא שאלה מי המשיח
אנונימי
קליק בוא ספר לי מה אנחנו הנוצרים שונים מערבי ישראל ? הרי גם הם לא יהודים
אז אתה אומר שהיהודים מתנשאים ובגלל זה שונאים אותם באירופה, אתה פשוט אומר את הטענה של כולם פה
ולשואלת השאלה
אני מאמין שישוע המשיח, המוסלמים מאמינים בנביא מוחמד והיהודים לא ככ יודע
אני מאמין שישוע המשיח, המוסלמים מאמינים בנביא מוחמד והיהודים לא ככ יודע
^^ יש מקום לגן עדן לערביי ישראל, עוזרים לכלכלה לצמיחה של המדינה. והם בני דודים שלנו כנל לדרוזים והבדואים
קליק עזוב רגע אותו תענה על השאלה שלי
בכל ההיסטוריה של העם היהודי גויים עזרו לנו, והם הגיעו לגן עדן
אני גם נולדתי בישראל ואני עוזר לכלכלה פה ובכל ואני ישראלי ואני גאה להיות ישראלי אבל אני נוצרי מה הבעיה ?
וואלה פשוט חושב שנוצרים זה לא הקטע של המזרח התיכון, אתם צריכים להיות באירופה
למה ? הבית שלי זה ישראל נולדתי בישראל זה כמו שהנא*ים לא רצו את היהודים בעולם אמרו בוא נשמיד אותם מה ההבדל בין זה ללגרש אותי מהבית שלי בארץ ?
בגלל זה גם ישראל לא מקבלת הכנסה של עולים חדשים אם הם לא יהודים
רק מי שכבר כאן יכול להישאר אז אל תדאג אתם תמיד תהיו הרוב
זהותו של המשיח לא ידועה לאיש מה שכן יודעים שיהיו 2 משיחים משיח בן יוסף ומשיח בן דוד ישו הכופר נשרף בייסורים בכף הקלע
ראי סיאנס אונקלוס מסכת גיטין
ישו הנוצרי
חס וחלילה, לא ישו!
יהיו 2 משיחים.
משיח בן יוסף- ינהל את מלחמת גוג ומגוג.
משיח בן דוד- יביא את הגאולה השלמה.
יהיו 2 משיחים.
משיח בן יוסף- ינהל את מלחמת גוג ומגוג.
משיח בן דוד- יביא את הגאולה השלמה.
אנונימית
הוא לא יבוא. זה שקר
ישו קשור לנצרות אין קשר
נראה לך שזה הוא ימח שמו קודם כול משיח בן דוד זה הולך להיות המשיח הכוונה נכד של דוד המלך
באותו הנושא: