12 תשובות
בא לי להתחפש לכלה
מתחפשת למסיבת פורים
זה לא מביך זה יום בשנה שאת יכולה לביות מה שאת רוצה
לא זה סבבה
בבצפר מתחפשת עם חברות
ביישוב כזה שמה כתר או פריט קטן כזה וכמובןן במסיבות פורים מפציצים
לא מביך אבל אין לי למה להתחפש
מתחפש מתחפש. מעניין תתחת ממביך. אני כבר הזמנתי דברים לתחפושת לפני שבועיים שאני אספיק להכין אותה
לא מביך, אני אישית לא אתחפש, אבל אני אשים את החולצה הכי יפה שיש לי!
בטחח תמיד:)
מתחפשים חדמש
זה מביך כשאומרים שזה מביך חח
לא מביך אף פעם!!
מתכננת את התחפושת שלי מעכשיו
לא מביך ואני בת 19