2 תשובות
שאת ממש רוצה מישהו שיהיה חבר שלך ואת פותחת עוד אפשרויות, בהצלחה.
הם דומים שה לזה באופי? כי אם כן אז כנראה ארבעתם הם הטיפוס שלך, זה לא משהו חריג פשוט חשוב שלא תהיי אובססיבית לגבי השניים שאת מאוהבת בהם, את יכולה להידלק על עוד הרבה כי הם חתיכים נחמדים או וואט אבר, ובמיוחד בגיל שלנו של גיל ההתבגרות את עוד לא סגורה על עצמך לדעתי זה טבעי ונורמלי ואין לך מה לדאוג, פשוט אל תגזימי ביחס שלך אליהם עד כדי אובססיביות...
אנונימי