3 תשובות
בטסט פנימי בדרך כלל לא עושים חניה (אצל חברים שלי כן עשו, בעיר שלי לא עושים) וטיפים? הטיפ הכי טוב שאני יכול להביא לך לטסט פנימי זה שזה הכי חרטא שיש, זה כמו שיעור פשוט עם מורה אחר 99 אחוז מהאנשים עוברים את זה
Dac
שואל השאלה:
באיזה עיר עשית? אני עושה בחולון
פתח תקווה
Dac