3 תשובות
בטסט פנימי בדרך כלל לא עושים חניה (אצל חברים שלי כן עשו, בעיר שלי לא עושים) וטיפים? הטיפ הכי טוב שאני יכול להביא לך לטסט פנימי זה שזה הכי חרטא שיש, זה כמו שיעור פשוט עם מורה אחר 99 אחוז מהאנשים עוברים את זה
שואל השאלה:
באיזה עיר עשית? אני עושה בחולון
באיזה עיר עשית? אני עושה בחולון
פתח תקווה
באותו הנושא: