5 תשובות
לא
בתור אחד שהיה לו חבר ערבי, הוא התחתן עם אחותו, אבל הביא ילדים עם אמא שלו.
כן זה למה הם יוצאים דפוקים כל אחד יותר מהשני
לא רק ערבים, גם הרבה יהודים מזרחים עד למאה הקודמת היו מתחתנים עם דודים רחוקים כדי "לישמור" על היהדות ו"טוהר המשפחה";
שלא לדבר על התנ"ך עצמו..
כן
זה למה הם כל כך מפגרים