5 תשובות
שואל השאלה:
כאילו לעשות אותו פעם אחרת
אנונימי
לא. אל תתן לבעיה הנפשית לנהל אותך, נהל את הבעיה הנפשית.
כן
השאלה אם נעים לך לדבר על זה אם היועצת של הבית ספר או משהו כזה
שואל השאלה:
האמת שלא נעים, ואם כמה שאתה צודק שצריך לנהל את הבעיה הנפשית היא פשוט חזקה יותר
אנונימי
זה קל לבוא ולומר לא לתת לבעיות הנפשיות לנהל אותנו אבל לפעמים הם חזקות מדי וצריך גם לדעת לפעמים לעצור ולהגיד אוקיי יש בעיה וקשה לי איתה ואולי צריך לשנות גישה ולהתמודד עם זה בצורה אחרת