13 תשובות
שואל השאלה:
כי המעסיק מתייחס אלינו חרא ואני לא אמרתי להם להתפטר פשוט אמרתי שאני לא נשארת והסכימו איתי ואמרו שפתחתי להם את העיניים
כי המעסיק מתייחס אלינו חרא ואני לא אמרתי להם להתפטר פשוט אמרתי שאני לא נשארת והסכימו איתי ואמרו שפתחתי להם את העיניים
אנונימית
אז אם מה שאת מתארת הוא נכון אס זה סבבה
שואל השאלה:
אני לא הורסת לבנאדם את הפרנסה כי גם הבוס הוא שכיר וזה רשת ענקית והתחלופת עובדים קורת מלא גם בלי קשר
אני לא הורסת לבנאדם את הפרנסה כי גם הבוס הוא שכיר וזה רשת ענקית והתחלופת עובדים קורת מלא גם בלי קשר
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה אם יכול לבוא אלי בטענות? אני מתפטרת כי הוא אמר לי משהו מזלזל על נשים ושובניסטי
השאלה אם יכול לבוא אלי בטענות? אני מתפטרת כי הוא אמר לי משהו מזלזל על נשים ושובניסטי
אנונימית
לא יכול לבוא אלייך בטעות אם לא אמרת להם בפירוש שהם עוזבים
אם איך שהסברת זה באמת מה שקרה אז לא, בסופו של דבר זאת הייתה החלטה של כל אחד עם עצמו
שואל השאלה:
כן מרגישה רע כי אני עובדת מאוד אהובה במקום והעובדים האחרים די עוקבים אחריי בהמון דברים אז אולי הייתי צריכה להיות יותר עדינה אבל שוב אמרתי רק עובדות על דברים שאישית מפריעים לי. מרגישה רע בשביל הרשת לא בשבילו למרות שבסוף בעיה של הרשת שזה המנהלים שהיא מחזיקה
כן מרגישה רע כי אני עובדת מאוד אהובה במקום והעובדים האחרים די עוקבים אחריי בהמון דברים אז אולי הייתי צריכה להיות יותר עדינה אבל שוב אמרתי רק עובדות על דברים שאישית מפריעים לי. מרגישה רע בשביל הרשת לא בשבילו למרות שבסוף בעיה של הרשת שזה המנהלים שהיא מחזיקה
אנונימית
שואל השאלה:
בנתיים אחת כבר התפטרה ואחד כבר בודק על מקום חדש
בנתיים אחת כבר התפטרה ואחד כבר בודק על מקום חדש
אנונימית
שואל השאלה:
הם כולם על תכנון של לעזוב. אלה שנשארים סתם סובלים שם ואין להם ברירה
הם כולם על תכנון של לעזוב. אלה שנשארים סתם סובלים שם ואין להם ברירה
אנונימית
שואל השאלה:
אתה צודק אני רק מפחדת משפטית שלא יעשה לי משהו חחח
אתה צודק אני רק מפחדת משפטית שלא יעשה לי משהו חחח
אנונימית
למה עשית את זה?
בצדק
יש סיבה מסוימת?
את הורסת לבן אדם פרנסה.
אם לא יהיה לא עובדים הוא יתקע, במקום יהיה סגור. תחשבי לעומק.
למה לעשות ככה סתם דברים??
יש סיבה מסוימת?
את הורסת לבן אדם פרנסה.
אם לא יהיה לא עובדים הוא יתקע, במקום יהיה סגור. תחשבי לעומק.
למה לעשות ככה סתם דברים??
אנונימית
למה שתעשי את זה זה ממש רע
באותו הנושא: