8 תשובות
לא,
הם זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שהם חצו קו אדום
הם זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שהם חצו קו אדום
כן נראלי לקראת פסח זה יקרה
שואל השאלה:
באלי קצת אקשן
באלי קצת אקשן
אנונימית
אם חזבאללה תשלח לפה טילים יהיו מאות/אלפי הרוגים למרות כיפת ברזל.. כל טיל שלהם מוריד בניין ויש להם 150000 טילים אז תאמיני לי שאם זה יקרה לא תתגעגעי
שואל השאלה:
לא באלי שיהיה פצועים או משהו רק שיהיה אקשן קצת
לא באלי שיהיה פצועים או משהו רק שיהיה אקשן קצת
אנונימית
אל תגידי את זה אפילו לא בצחוק, יהיה הרבה הרוגים במלחמה הזו
ואנחנו תושבי הצפון חיים כבר תקופה באי וודאות, לא בסדר להגיד שבא לך אקשן כשזה לא נוגע אלייך
ואנחנו תושבי הצפון חיים כבר תקופה באי וודאות, לא בסדר להגיד שבא לך אקשן כשזה לא נוגע אלייך
אנונימית
לצערי על פי הטבע, כשתהיה מלחמה עם לבנון, זה יהיה הרבה יותר מ''אקשן''.
אבל בעז''ה נקווה לטוב, ושהקב''ה ישמיד את האויבים שלנו בלי שנצטרך לסבול ממלחמות וכאב.
אבל בעז''ה נקווה לטוב, ושהקב''ה ישמיד את האויבים שלנו בלי שנצטרך לסבול ממלחמות וכאב.
כשתתחיל המלחמה אז בוודאי
באותו הנושא: