11 תשובות
להגיד לה שמי שיושב/ת לידך מפריע/ה לך להתרכז בשיעור
להגיד שלא רואים טוב, מפריעים לך וכו':)
שואל השאלה:
זה הבעיה זאת ילדה שקטה
ואני במקום טוב
תדבר עם המורה לבד, תביע עמדה משלך תסביר את הנושא, תביעה דעה, תן נימוקים ודוגמאות.
ככל שתתן יותר נימוקים ודוגמאות היא תבין יותר טוב!
בהצלחה!
פשוט תגידי לה למה את רוצה לעבור, אני לא מאמינה שתהיה בעיה עם זה...
חח קונג פו מה זה מבחן בלשון?:)
למה בעצם את רוצה לעבור מקום?
שואל השאלה:
תודה על התשובות
שואל השאלה:
כי יש לה כינים
אהה.. באמת בעיה
אז פשוט תגידי לה שאת לא מצליחה להתרכז במקום הזה, עושים לך רעש/ לא רואה טוב וזה..
שואל השאלה:
כן המורה רוצה להעביר אותנו טור כי מי שמאחורי היא החברה הכי טובה שלה והיא שניה צועקת לה איזה משהו אבל היא לא עונה לה אם אני יגיד לה שזה בגלל זה בכל זאת היא תעביר אותי רק טור