התחברות
הרשמה
זה הגיוני כשקורה למישהו משהו מביך אני מעדיפה לא להסתכל בשביל לא לצחוק? אני לא שולטת בזה לפעמים
7 בפברואר 2024, 13:13
מצב רוח
צחוק
דיכאון
בכי
עצבים
4 תשובות
יפה מצידך
כי אני בדכ יצחק לו בפנים
מה זה מצחיק רצח סורי
ל
לביאה לוחמת
כן
ה
השכנה עם החלב
כן.
מ
מֵלִיאוֹדַס
כןן
י
יצור מוזר
באותו הנושא:
למה כשקורה לשחורים משהו רע הם ישר צועקים גזענות?
הגיוני שאני מרגישה משהו למישהו מסטיפס?
את חושבים שהגיוני להגיד למישהי שהיא מביכה את עצמה?
זה הגיוני שאני נהיה עצוב מדברים עצובים שקורים לאנשים אחרים?
למה תמיד כשקורה משהו בדרום כל המפורסמים קופצים אבל כשקורה משהו בצפון לאף אחד לא אכפת?
הגיוני לחתוך ממישהו בגלל שיש לו משפחה גדולה וזה מביך אותך?
משהו הזוי ומןזר קרה לי היום, למישהו יש הסבר הגיוני?
מה אתם עושים כשקורה לכם משהו נאחס?
הגיוני שאני לא יכולה להרגיש למישהו משהו כי עדיין לא פגשתי אותו?
כשקורה לכם משהו עצוב בחיים אתם מספרים לחברים שלכם?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שיש עדכונים מהשטח ישירות כשקורה משהו?