תשובה אחת
גם לי יש מחר בהיסטוריה ועד עכשיו כדי לא לפחד מבגרויות תלמדי טוב ותגידי לעצמך שאם את נכשלת ואת לא תמיד תוכלי לעשות מועד חורף או להשלים אחרי צבא ותאמיני בעצמך כי זה כולה מבחן