עומדת להיות לי בגרות בהיסטוריה ופתאום התחלתי לחשוב על כל הבגרויות, שיהיו לי בשנה הבאה, ועל הבגרות בתיאטרון, ואני מתה מפחד!, איך להפסיק לחשוב על זה? ויותר טוב מזה, איך לא לפחד מבגרויות?
גם לי יש מחר בהיסטוריה ועד עכשיו כדי לא לפחד מבגרויות תלמדי טוב ותגידי לעצמך שאם את נכשלת ואת לא תמיד תוכלי לעשות מועד חורף או להשלים אחרי צבא ותאמיני בעצמך כי זה כולה מבחן