50 תשובות
לא הבנתי מה
שואל השאלה:
מה?
העלת פוסט על ריב כאילו?
שואל השאלה:
העלתי תמונה שלו באינסטגרם וצחקתי עליו
את באמת שואלת אם זה בסדר?
^^שמעי זה לא חוקי וזה לא בסדר
^^^אל מה
ילדותי ברמות
שואל השאלה:
עשיתי שזה יהיה חוקי
שואל השאלה:
כי הוא בן זונה
לאלא!! יתקשרו עלייך למ105 כי זה "בריונות ברשת" וזה יעשה לך טראומה . וכל פעם שיהיה שיעור בבית ספר על בריונות ברשת זה ירדוף אותך!! בבקשה תמחקי. מנסיון אני אומרת לך. עשיתי אותו הדבר
שואל השאלה:
שמתי זין עליו ועכשיו זה חוקי
שואל השאלה:
הוא כולו בייגלה מלוח עכשיו כל הכיתה צוחקים עליו
בשבילך תמחקי . תקשיבי לי אני אומרת לך
זה לא עובד ככה
^^^ פדחני שאת עושה לו את זה בגלל ריב
רוצה לשלוח קישור לפוסט?
שואל השאלה:
למה לא?
מסכן הילד.
שואל השאלה:
ממש לא!!
שואל השאלה:
מגיע לו סתם טיפש
הוא יזכור את זה לכל החיים שתדעי לך.. זה יוריד לו את הבטחון בהמשך וכשאת כבר תיהי אמא והוא אבא הוא עדיין יזכור את זה.. את יכולה לעשות לו נזק
אנונימית
משהו באמת לא בסדר איתך
שואל השאלה:
איזה אבא אם, אם הוא לא נשאר בתול כל החיים שלו אני חבילה עוברת
^^^^^ואי אם את לפחות שואלת על זה תביאי קישור מה הבעיה
היה סיפורים על ילדים שה*תאבד! בגלל זה . אתה לא רוצה מצפון
אנונימית
שואל השאלה:
קפצי לי
שואל השאלה:
איך מביאים קישור?
שואל השאלה:
הוא טמבל
^^תלחצי על ה3 נקודות בפוסט ואז שיתוף
זה לא יפה וגם נראה לי לא חוקי
וואי מזעזע בעיני. כשתיהיה אבא ויהיה לך ילד אתה תזכור את זה! מהפה שלי לאלוהים
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי
שואל השאלה:
מהתחת שלי לזי*#ן שלך
כשתיהיה אבא ויהיה לך ילד .. אתה תזכור מה אתה עשית כשאתה היית ילד. וזה יגרום לך להרגיש כל כך רע. ואתה תנסה לשמור על הבן שלך כמה שאתה יכול. אבל אתה תמיד תיזכר מה אתה עשית בתור ילד. תזכור טוב טוב את מה שאמרתי כאן עכשיו. תמחק את התמונה ותתנצל. ואם לא, בהצלחה עם המצפון שיהיה לך
אנונימית
מה שעשית לא בסדר אבל התשובות שלך הורגות אותי
שואל השאלה:
סתום תפה לפני שאני באה לוקחת אותך ומשטילה אותך פה בגינה יחתיכת ראש כרובית
באמת עכשיו שאלת אם זה בסדר?
שואל השאלה:
אנימתה ימלך
שואל השאלה:
כמובן
דיי אני מתה מצחוק
שואל השאלה:
5 נפצים לאנונימית836 על שאמרה חרא על בית ספר
איפה אמרו את זה אנלא מוצאת
שואל השאלה:
מה את לא מוצאת?
את התגובה של חרא על בית ספר
שואל השאלה:
אנונימית2574 מצטערת שלא עניתי לתגובה שלך פשוט ראיתי, את אינדה גיים וניב גלבוע
ילדותי ברמות
תתבגרי..
אנונימית