9 תשובות
יש כאלה שכן פתחו, פיקוח נפש
כן,פיקוח נפש ואזעקות
אנונימית
מי שלא שומר היה יכול להדליק
אבל אני יודעת שיש אנשים ששומרים שלא ידעו מזה בכלל עד יציאת שבת
אבל אני יודעת שיש אנשים ששומרים שלא ידעו מזה בכלל עד יציאת שבת
אנונימי
כן, פיקוח נפש ולדעת מה קורה עם המלחמה ואזעקות
זה היה פיקוח נפש
חברה שלי נתקעה במתנס עם חברות שלה רחוק מהמשפחה בשדרות והיה לה צבע אדום כל שלוש שניות והיא שמעה יריות מבחוץ
זה פיקוח נפש.
זה פיקוח נפש.
לאנשים שהם לא מהדרום? לא כי זה לא יועיל להם בכלום
מי שהיה בדרום *ובאמת* היה צריך (לא כמו שאר הארץ שלא היו צריכים) - היה מותר לו לעניות דעתי
מי שהיה בדרום *ובאמת* היה צריך (לא כמו שאר הארץ שלא היו צריכים) - היה מותר לו לעניות דעתי
כן , פיקח נפש
ברור שלא, אין בזה שום פיקוח נפש בכלל
מי שממש קרוב ויש לו אפשרות להילחם יכול להדליק טלפון כדי לתאם לחימה
מי שלא יודע אם עליו להתפנות מהאיזור יכול לשאול גוי, או חילוני שכבר ראה (ואסור לבקש עדכוני חדשות אלא יש לשאול מה הוראות פיקוד העורף לעיר שלנו)
מי שממש קרוב ויש לו אפשרות להילחם יכול להדליק טלפון כדי לתאם לחימה
מי שלא יודע אם עליו להתפנות מהאיזור יכול לשאול גוי, או חילוני שכבר ראה (ואסור לבקש עדכוני חדשות אלא יש לשאול מה הוראות פיקוד העורף לעיר שלנו)
אנונימי
באותו הנושא: