5 תשובות
שלושה שבועות
ככה זה אצלי
כןכן גם לי אמרו לחזור אחרי שבועיים, אבל זה כי זאת פעם ראשונה. לא יודעת למרות ההמלצה שלה הלכתי אחרי שלושה שבועות כרגיל. אם אחרי שבועיים נופל לך ואת לא מסתדרת כן תלכי להחליף בעיקרון אין צורך
לא יודעת.. שאני עשיתי בנייה החלפתי בערך כל שלושה שבועות
שואל השאלה:
אצל מי שאני עושהה היא אומרת שבגלל שזה בנייה חדשה צריך אחרי שבועיים
למילוי?
אחרי 3 שבועות חודש