21 תשובות
לכי משם
תברח
שואל השאלה:
שיט מה
למה?
אנונימי
לא נתחיל אפילו..
שואל השאלה:
די נו הלחצתם אותי
אנונימי
אל
שואל השאלה:
תסבירו לי פליז למה זה לא טוב
אנונימי
אל תחשבי על זה
אנונימית
שלא תעזי
פשוט אל
אנונימית
תכפיל ותעביר לאיש הבא
אנונימי
שואל השאלה:
אתם מוכנים להפסיק להלחיץ אןתי ולהסביר את עצמכם?
אנונימי
שואל השאלה:
אה, ואני בן
תודה
אנונימי
אל תעשה אתזה!
אנונימית
שואל השאלה:
דייייי תסבירו לי כבר למען השם מה כל כך גרוע שם
אנונימי
תברחי!
אנונימית
זה תפקיד מזעזע המפקדים יתייחסו אליך חרא אתה תלך הביתה פעם באף פעם יטרטרו אותך כל היום ועוד מלא סיבות
אני כרגע משרתת בסדיר בתור טכנאית דרג א ואני אסביר לך קצת יותר טוב :)
בעיקרון יש המון תפקידים במערך, אבל הרבה מגיעים לדרג א
זו עבודה פיזית ובסיס סגור כרגע בגלל המלחמה יציאות של 11/3 או יותר לרוב (ברגיל זה שלישים)
התפקיד מבצעי ומעניין אבל שוב יכולים להרים שם דברים כבדים, לעבוד סביב רעש ולעבוד גם בלילות ובשבתות! ודי קשה לצאת מהתפקיד, ממליצה לך לכוון לדרג ב/ד
שואל השאלה:
יש אפשרות להתקדם מדרג א ל - ג או - ד?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה! ^
אנונימי